تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

توصیه مهم به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد

  • کد خبر : 22003
  • 23 بهمن 1392 - 8:17
توصیه مهم به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که از فردا(چهارشنبه) آغاز خواهد شد، اکیدا توصیه کرد که پرینت کارت ورود به جلسه جدید خود را از سایت این سازمان دریافت کنند.

 

توصیه مهم به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد

به گزارش کمال مهر، حسین توکلی گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ۷ کد رشته امتحانی کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ با تعداد ۱۷۶ هزار و ۴۷۵ داوطلب از ساعت ۸ صبح فردا (چهارشنبه)۲۳ بهمن ماه در ۶۲ شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون ۹ کد رشته امتحانی دیگر نیز بعد از ظهر فردا برگزار خواهد شد ، افزود: آزمون بعد از ظهر نیز با حضور ۱۶۵ هزار و ۶۱۳ داوطلب به شرحی که بر روی کارت شرکت در آزمون آنان آمده است، برگزار می شود.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: به تمامی داوطلبان آزمون صبح و بعد از ظهر فردا اکیدا توصیه می شود که در فرصت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.

توکلی آغاز فرایند برگزاری آزمون نوبت صبح را از ساعت ۸ و آزمون بعد از ظهر را از ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه عنوان کرد.

وی تاکید کرد: درب ورود به جلسه آزمون در نوبت صبح از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ بسته خواهد شد و پس از بسته شدن درب ورود از ورود داوطلبان ممانعت به عمل خواهد آمد.

آزمون کارشناسی ارشد قرار بود در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و درخواست های داوطلبان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

این آزمون در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه جاری و با شرکت بیش از ۹۵۰ هزار داوطلب که ۱۱۲ هزار نفر از آنها در دو کد رشته امتحانی شرکت کرده اند، برگزار می شود.

آزمون کارشناسی ارشد در ۶۲ شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x