تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

حمایت علنی گوگل از همجنس‌بازان+عکس

  • کد خبر : 21456
  • 21 بهمن 1392 - 8:27
حمایت علنی گوگل از همجنس‌بازان+عکس

گوگل در اقدامی اخلاق‌ستیزانه، با قرار دادن یک لوگوی معنادار نسبت به محدودیت‌های المپیک زمستانی روسیه علیه هم‌جنس‌بازان، اعتراض کرد.

 

خبرگزاری فارس: حمایت علنی گوگل از همجنس‌بازان+عکس

به گزارش سرویس فضای مجازی کمال مهر، سایت مشرق نوشت: گوگل در اقدامی اخلاق‌ستیزانه، با قرار دادن یک لوگوی معنادار نسبت به محدودیت‌های المپیک زمستانی روسیه علیه هم‌جنس‌بازان، اعتراض کرد.

از روز پنجشنبه که المپیک زمستان سوچی در روسیه آغاز به کار کرد، گوگل در لوگوی نسخه روسی خود تصویری از شش ورزش اسکی، هاکی روی یخ، بازی کرلینگ، سورتمه‌سواری، پاتیناژ و اسنوبوردیینگ را در زمینه‌ای از رنگین‌کمانی که نماد گروه‌های حامی هم‌جنس‌بازی است، منتشر کرده است.

در پایین لوگو نیز گوگل شعاری از منشور المپیک را قرار داده که می‌گوید: «انجام ورزش، حق هر انسانی است. هر فرد باید امکان انجام ورزش را داشته باشد، بدون هر نوع تبعیضی.»

این اقدام گوگل، کاملا در راستای مشروعیت‌بخشی به عمل شنیع و غیرانسانی لواط قلمداد می‌شود.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از مسابقات مخالفت تلویحی خود با حضور هم‌جنس‌بازان در المپیک زمستانی سوچی را اعلام کرده بود. در روسیه، قانون ممنوعیت تبلیغ روابط جنسی نامتعارف، حاکم است.

طبق این قانون، حتی اگر قهرمانان المپیک نیز در گفتگو با رسانه‌ها سخنی در حمایت از گروه‌های هم‌جنس‌بازی بیان کنند، به زندان یا جریمه سنگین محکوم خواهند شد.

البته به غیر از گوگل، دیگر شرکت‌های تجاری آمریکایی نیز نسبت به محدودیت‌های روسیه علیه هم‌جنس‌بازان، موضع گرفته‌اند. به عنوان مثال، شرکت مخابراتی ای.تی.اند.تی AT&T هفته گذشته رسما این قانون روسیه را به باد انتقاد گرفت.

البته حامیان مالی المپیک زمستانی همچون کوکاکولا، ویزا، سامسونگ و مک‌دونالدز تاکنون در این باره سکوت کرده‌اند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x