تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

حراج ویلای آل‌کاپون+عکس

  • کد خبر : 21697
  • 21 بهمن 1392 - 16:00
حراج ویلای آل‌کاپون+عکس

ویلای آل کاپون مشهورترین رئیس گانگسترهای جهان به قیمت ۶.۲ میلیون یورو به حراج گذاشته شده است.

 

 

حراج ویلای آل‌کاپون

گروه بین الملل؛ کمال مهر –  کاپون که طی سالهای ۱۸۹۹ تا ۱۹۴۷ زندگی می کرده در ویلایی در سواحل میامی در ایالت فلوریدا ساکن بوده که حالا این ویلا به قیمتی حدود ۲. ۶ میلیون یورو زیر چکش حراج رفته است.

مساحت این ویلا در حدود ۳ هزار متر مربع و دارای یک استخر نیز است.

آل کاپون معروف‌ترین گانگستر آمریکا و بزرگ‌ترین نماد قانون شکنی در دهه ۱۹۲۰ آمریکاست. آلفونسه گابریل کاپون (Alphonse Gabriel Capone) که با نام Alfonso “Scarface” Capone نیز می‌شناسند، در ۱۷ ژانویه سال ۱۸۹۹ متولد شد و در ۲۵ ژانویه ۱۹۴۷ زندگی را بدرود گفت.

هرچند در کارت شناسایی‌اش به عنوان فروشنده اثاثیه دست دوم معرفی شده بود، اما در واقع یک گانگستر آمریکایی بد نام طی سال‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ بود. اصلیت کاپون ناپلی بود، یک ناپلی متولد شده در نیویورک که تبهکاری را از بروکلین آغاز کرد و سپس به شیکاگو نقل مکان کرد و تبدیل به بدنام‌ترین مجرم این شهر شد.

در اواخر دهه ۱۹۲۰ در لیست سیاه اداره تحقیقات فدرال آمریکا قرار داشت، نهایتاً در سال ۱۹۳۱ توسط حکومت فدرال به جرم فرار از پرداخت مالیات متهم شناخته شد. او در سال ۱۹۳۱ به جرم پرداخت نکردن مالیات به ۱۱ سال زندان محکوم شد و در سال ۱۹۳۲ به زندان آتلانتا فرستاده شد. او همچنین مقداری از دوران محکومیتش را در زندان آلکاتراز گذراند.

در زندان دچار مشکلات روحی و روانی شد. حتی چند ماه آخر محکومیت را در بیمارستان روانی گذراند. او در سال ۱۹۴۷ در پی ایست قلبی درگذشت.


 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x