تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

صدای عزت ملت ایران به گوش جهانیان رسیده است

  • کد خبر : 21246
  • 20 بهمن 1392 - 9:16
صدای عزت ملت ایران به گوش جهانیان رسیده است

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: امروز صدای عظمت و عزت ملت ایران به گوش جهانیان رسیده است.

 

 

به گزارش کمال مهر از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری این شهرستان، محمدتقی ایرانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: پیروزی مبارزات ملت ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۵۷ دستاوردهای بسیاری برای ایران و جهان اسلام داشته است.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های داخلی کشورمان در همه حوزه‌ها از جمله علمی، صنعتی، کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و سیاسی که طی ۳۵ سال اخیر محقق شده، جایگاه ایران را در عرصه بین‌المللی و معادلات جهانی به شکل چشم‌گیری ارتقا داده است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: به عنوان نمونه اگر پیش از انقلاب ما برای تامین نیازهای خود مجبور به واردات کالاهای مختلف خارجی بودیم،‌ امروز بخش مهمی از نیاز کشور با اتکا به توان داخلی و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و کشاورزی در ایران تولید و تامین می‌شود.

ایرانی متذکر شد: البته اثرات مثبت و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی محدود به داخل کشور نیست و این نهضت در جهان به ویژه در میان کشورهای اسلامی تاثیرات عمیقی داشته است.

این مسئول ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری موج بیداری اسلامی و حرکت گسترده و تلاش جهان اسلام برای دست‌یابی به آرمان‌های خود به طور مستقیم از انقلاب ملت ایران الهام گرفته است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و اعتبار ویژه‌ای در جهان بخشیده است، گفت: امروز جهانیان با ایرانی مقتدر و سربلند و با عظمت روبه‌رو هستند و صدای عزت ملت ایران به گوش جهانیان رسیده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نسل امروز وظیفه‌ای سنگین برای حفظ دستاوردهای این انقلاب دارد، گفت: جوانان و به طور کلی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید با پیروی از ولایت، تداوم دهنده راه شهدا و امام شهیدان (ره) باشند و با حفظ وحدت و اتحاد ملی و حضور پرشکوه در مراسم‌های ملی به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، حافظ دستاوردهای بزرگ انقلاب باشند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x