تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

سناریوهای اصلاح‌طلبان برای‌ حضور محمد خاتمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ زنی که رکورد بیشترین ازدواج را در اختیار دارد

  • کد خبر : 21112
  • 20 بهمن 1392 - 6:57
سناریوهای اصلاح‌طلبان برای‌ حضور محمد خاتمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ زنی که رکورد بیشترین ازدواج را در اختیار دارد

افشای اسامی ۵۰ کم سواد دانشگاهی، سناریوهای اصلاح‌طلبان برای‌ حضور محمد خاتمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، زنی که فقط عاشق ازدواج کردن است، روایت دردناک شهروندان خارج شده از حمص قدیمف واکنش‌ وزیر خارجه سوئد به سبد کالا و اینترنت و … از جمله اخبار جذاب بسته خبری روز شنبه ۱۹ بهمن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی هر روز که در فضای مجازی منتشر می‌شود را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.کمیته جهانی حمایت از روزنامه نگاران، “ترکیه” را متهم کرد

بر اساس گزارش سالانه “کمیته جهانی حمایت از روزنامه‌نگاران” که روز شنبه در رسانه‌های ترکیه بطور گسترده منتشر شد، آمده است که به علت مداخله دولت آنکارا، آزادی بیان، عقیده و فعالیت خبرنگاران در ترکیه بسیار محدود شده است و به همراه ترکیه کشورهای مصر، اکوادور، لیبریا، روسیه، ویتنام، زیمبابوه و بنگلادش در زمینه آزادی رسانه‌های از جمله کشورهای خطرناک محسوب می‌شوند.

به گزارش ایرنا، این گزارش اضافه کرد که ترکیه در سال ۲۰۱۳ میلادی از لحاظ تعداد خبرنگاران زندانی در صدر کشورهای جهان قرار داشته و تلاش برای “خود سانسوری” در رسانه‌های این کشور با تحقیقات گسترده و شکایات از خبرنگاران، بطور گسترده اعمال می‌شود و اعلام کرد که در مجموع ۷۲ نفر از اصحاب رسانه هم اکنون در ترکیه در بازداشت هستند که از این تعداد دستکم ۴۲ خبرنگار و چهار نفر دیگر نیز از دستیاران رسانه‌ها هستند.

نیروهای دولتی ترکیه در جریان تظاهرات، خبرنگاران داخلی و خارجی را برای تهیه آزادانه اخبار تحت فشار قرار داد و حتی تعدادی از آنان را بازداشت کرد. شورای عالی نظارت بر رادیو و تلویزیون ترکیه، چهار شبکه تلویزیونی این کشور را که اخبار تظاهرات مردمی را پخش می‌کردند، جریمه کرد و بسیاری از خبرنگاران به دلیل انتشار اخبار انتقادی از دولت آنکارا در زمینه تظاهرات مردمی تابستان سال گذشته، از کار برکنار شدند و یا مجبور به استعفاء شدند.

هونلاین: ایرانیان تاجرانی با سابقه ۲۰۰۰ ساله دغل‌بازی هستند

“مالکوم هونلاین” از سران جامعه یهودیان آمریکا در گفتگو با نشریه اسرائیلی هاآرتص مدعی شد: “زمانی که محمدجواد ظریف نماینده ایران در سازمان ملل بود، مرا برای صرف شام به خانه خود در نیویورک دعوت کرد. من چون قواعد غذای حلال یهود را رعایت می‌کردم، چیزی نخوردم اما با ظریف گفتگوهای طولانی داشتیم. ظریف، مردی جذاب، باهوش و زیرک است. روحانی نیز باهوش است. اما نباید فراموش کنیم که در برابر تازه‌کاری ما، این افراد (ایرانیان) تاجرانی با قدمت ۲۰۰۰ ساله هستند و می‌دانند که چگونه مذاکره کنند و چگونه در هر موقعیتی، فریبکاری کنند.”

به گزارش مشرق، او می‌گوید: از تحریم‌های جدید علیه ایران حمایت می‌کند اما نمی‌خواهد با سیاست‌های فعلی دولت اوباما (که مبتنی بر مذاکرات دیپلماتیک با ایران است)، مقابله جدی داشته باشد. هونلاین مسئول اجرایی کنفرانس رؤسای سازمان‌های مهم یهودیان آمریکایی، اتحادیه‌ای شامل بیش از ۵۰ تشکل یهودیان در آمریکا است. او از جمله سران یهودی است که پس از توافقنامه هسته‌ای ژنو، به شدت از آن انتقاد کرد، به همین دلیل مقامات امنیت ملی کاخ سفید، چند روز پس از توافق ژنو جلسه ویژه‌ای را با هونلاین و سایر مقامات یهودی گذاشتند تا آنها را از مفاد توافقنامه آگاه سازند.

هونلاین پس از آن جلسه گفته بود که مقامات کاخ سفید توضیحات خوبی درباره جزئیات توافقنامه ارائه دادند. با این حال، این رهبر یهودی تاکید داشت که “این منطقی است که به هر معامله با ایرانیان باید با شک و تردید نگاه کرد. تاریخ ایرانیان شامل فریب، دغل‌بازی و دروغ است و این مسائل، تغییری نکرده و فقط فشار تحریم‌ها است که سبب تغییر موضع ایرانیان شده است.”

او درباره روحانی نیز گفته بود: روحانی یکی از مذاکره‌کنندگان ایران طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ بود. او کتابی نوشته که در آن به صراحت اعلام کرده که چگونه دروغ گفته، تحریف و فریبکاری کرده تا برای ایران زمان بخرد تا برنامه هسته‌ای خود را توسعه دهد. هدف اصلی آمریکا و اسرائیل از مذاکرات، نابودی کامل برنامه هسته‌ای ایران است.

تصویر  اوباما در جلسه کنفرانس رؤسای سازمان‌های یهودیان آمریکایی. هونلاین، نفر وسط است.

ایران از اروپا و روسیه چقدر گندم خرید؟

خرید غذایی هرگز شامل تحریم‌های وضع شده علیه برنامه هسته‌ای ایران نبوده با این‌ همه تحریم‌های مالی اتحادیه اروپا و آمریکا، پرداخت پول و ارسال محموله‌های غذایی را در دو سال گذشته دشوار ساخت اما به دنبال توافق هسته‌ای ژنو و کاهش برخی تحریم‌ها، انجام چنین معاملاتی راحت‌تر شده است. رویترز به نقل از منابع بازرگانی اروپایی گزارش داد که خریدار غلات دولتی ایران محموله‌هایی که منبع آنها از روسیه و اتحادیه اروپا از جمله آلمان بوده را برای تحویل بین مارس تا مه خریداری کرده است. یک صادرکننده گندم اروپایی مجموع این خرید را حدود ۶۰۰ هزار تن تخمین زده است.

به گزارش بهار، آخرین خرید بزرگی که شرکت بازرگانی دولتی ایران انجام داد در مارس بود که حدود ۲۵۰ هزار تن گندم از مکزیک برای تهیه پاستا و۱۸۰  هزار تن گندم خوراکی از منطقه دریای سیاه خرید. بر اساس این گزارش، اگرچه پرداخت پول این معاملات نسبت به مقصدهای دیگر با سرعت انجام نمی‌گیرد اما ایران به طور فزاینده به بازار پرمنفعتی تبدیل شده است. ایران در فصل گذشته با خرید بیش از یک میلیون تن گندم از آلمان، یکی از مشتریان بزرگ این کشور بود. حدود ۲۵۰ هزار تن گندم آلمان قرار بود در ژانویه به ایران ارسال شود. منابع بازرگانی پیش‌بینی می‌کنند با بازگشت خریداران خصوصی ایران به بازار جهانی، خریدهای بیشتری از سوی ایران در ماه‌های آتی انجام گیرد.

پاپ شکلاتی هدیه‌ای برای ابراز علاقه

عصر ایران منتشر کرد، درگیری یهودیان ارتدوکس با پلیس اسراییل در شهر قدس بر سر قطع یارانه پرداختی دولت به دانشجویانی که به خدمت سربازی نمی‌روند

برگزاری مانور مقابله با فرار حیوانات در باغ وحش توکیو

تلاش آتش نشانان برای پایین آوردن آنتن روی یک ساختمان که در اثر باد شدید شکسته است (شهر بانگولت فرانسه)

داشنجویان یک کالج در ایتالیا برای نشان دادن علاقه خود به پاپ فرانسیس اول تصمیم گرفتند تا مجسمه وی را با استفاده از کاکائو در مدت ۴ هفته بسازند و آن را در ملاقات خود با پاپ به وی هدیه کنند.

یک مجسمه اثر یک هنرمند آمریکایی با عنوان مجسمه “خواب‌رو” در محوطه کالج “ولسلی” در ماساچوست آمریکا نصب شده است.


یک اتفاق عجیب سیاسی در مراسم افتتاحیه المپیک سوچی

سایت دیلی میل در تیتر یک خود به حذف حلقه پنجم المپیک پرداخت و نوشت: هنوز مشخص نیست که چرا حلقه پنجم المپیک حذف شده است و به جای آن یک ستاره افزوده شده است. این در حالیست که شبکه یک روسیه که بازی‌ها را زنده برای جهان پخش می‌کرد از تصاویر آرشیوی استفاده کرد و در آن همان حلقه پنجم مشخص بود.

به گزارش جام، روزنامه دیلی تلگراف نیز نوشته است که تصاویر پشت صحنه از اتاق پوتین نیز نشان می‌دهد که این امر مهندسی شده بوده است و مشخص است که تلویزیون دولتی رئیس جمهور تصویر حلقه را برای مردم جهان نشان داده بود در حالیکه در خود مراسم به جای حلقه، نشان ستاره جای گرفت. البته برخی این را یک بازی سیاسی دانسته‌اند زیرا مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی اگرچه مثل خود این رقابت‌ها هزینه زیادی در بر داشت با این حالی خالی از حاشیه نبود.

در واقع زمانی که خود پوتین شخصا دستور شروع این مراسم را داد، می‌شد احساس کرد که مراسم خاصی پیش رو است با این حال زمانی که فرصت به رونمایی از نماد المپیک که همان ۵ حلقه معروف این بازی‌ها است، رسید اتفاق خاص‌تر رخ داد؛ اگر چه سالیان سال است که نماد المپیک متشکل از ۵ حلقه به معنی ۵ قاره مختلف دنیا، در جاهای مختلف رونمایی می‌شود با این حال در بازی‌های المپیک زمستانی سوچی این نماد با ۴ حلقه رونمایی شد و به جای حلقه پنجم ستاره سفیدی گذاشته شد.

همین مورد حالا جدال زیادی را به راه انداخته است؛ در واقع حلقه قرمز رنگ این نماد، که به معنی قاره آمریکا است در این مراسم حذف شد، موردی که خیلی‌ها آن را به مشکلات اخیر روسیه و آمریکا مرتبط دانستند و سران برگزارکننده این بازی‌ها را زیر سوال بردند.

جهان/ افشای اسامی ۵۰ کم سواد!!

نماینده آمریکا در سودان مسلمان شد

“ژوزف استافورد”، مسئول امور آمریکا در خارطوم پس از روی آوردن به اسلام وادار به کناره‌گیری از شغل خود از سوی مقامات آمریکایی شد. به گفته منابع سودانی، استافورد پس از مسلمان شدن از بسیاری از سازمان‌های اسلامی در سودان بازدید کرده و با بسیاری از رهبران اسلامی دیدار کرده بود.

به گزارش شبستان، استافورد پس از استعفا از مقام خود در مقاله‌ای در روزنامه سودان تریبیون” نوشت: من و همسرم بسیار سعادتمند بودیم که با مسلمانان سودان آشنا شدیم، مردمی که آرزو دارند جامعه خود را با همکاری هم ارتقا دهند. آمریکا از سال ۱۹۹۸ تا کنون سفیری در سودان نداشته و حضور دیپلماتکش در این کشور در حد مسئول امور بوده است.

تفاوت روحانی و احمدی‌نژاد

قانون در مطلبی طنز نوشت: ما در طول این ده سال هر زمان رئیس جمهور به رسانه ملی می‌آمد قند در دلمان آب می‌شد و آنقدر خوشحال می‌شدیم که دلمان می‌خواست پر بکشیم ز غصه آزاد شویم. ولی از وقتی که مردی که آمده بود، رفته، دیگر تلویزیون، تلویزیون نشد. به عقیده ما صحبت‌های تلویزیونی محمود خان و حسن آقا پنج تفاوت عمده با یکدیگر دارد:

۱: حسن آقا در صحبت‌هایش از مردم عذرخواهی می‌کند. اما در زمان صحبت‌های محمود خان ما هزار بار به خاطر کار کرده و نکرده خود عذرخواهی می‌کردیم و از همه حلالیت می‌طلبیدیم تا صحبت هایش تمام شود.

۲: هیجان برنامه‌های حسن آقا را عزت ا… ضرغامی تامین می‌کند و شخص محمود خان، چون در گزارش ۱۰۰ روزه هم کل صحبت پیرامون محمود خان بود. اما در گزارش‌ها و صحبت‌های محمود خان وظیفه هیجان برعهده خودش بود. واقعا در این زمینه حسن آقا قابل قیاس با محمود خان نیست. حسن آقا همین جوری خشک و خالی می‌آید صحبت می‌کند و تمام. نه لولویی، نه بزغاله‌ای، نه هاله‌ای… هیچی!

۳: برای محمود خان فرقی نمی‌کرد مجری کیست. حیدری باشد یا چارلی رز یا پیرس مورگان یا هر شخص دیگری. او در زمان مصاحبه چونان طرف را سالتو بارانداز می‌کرد که حتی در مواردی مجری بدبخت به جای در خروج به سمت پنجره رفته و قصد پرواز به ابدیت را داشت. روش‌های “کویسشن تو کویسشن محمود” او را چونان در مباحثه قدرتمند کرده بود که کسی توانایی مقابله با او را نداشت. منتها حسن آقا برای یک برنامه معمولی شبکه یک، ده ساعت بحث می‌کند که خانوم فلانی نباشد من نمی‌آیم.

۴: پس از صحبت‌های آقا محمود در تلویزیون، چونان انرژی می‌گرفتیم که قابل وصف نیست. صحبت‌هایش که به اتمام می‌رسید شعر وصف حال ذهن ما این بود: “تو که بانمکی یه دونه‌ای تکی هرجا که بری باهاتم، تو که جونمی مهربونمی می‌خوام باهام… بخندی(!)” ولی صحبت‌های حسن آقا که تمام می‌شود، شعر وصف حال ما این است: “تو هم که هر دفعه که ما رو می‌بینی غمگینی”.

۵: وقتی محمود به تلویزیون می‌آمد، آنقدر راحت و صمیمی بود که همه احساس صمیمیت و راحتی می‌کردند ولی وقتی حسن آقا می‌آید چونان جدی می‌نشیند که هرکس نداند فکر می‌کند واقعا رئیس‌جمهور است.

نگرانی اسرئیلی‌ها از بایکوت‌های جدید بین‌المللی

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که اکثر اسرائیلی‌ها عقیده دارند در صورت شکست مذاکرات صلح رژیم صهیونیستی با فلسطین، آن‌ها نسبت به تحریم شدن نگرانند و با انتقادات جان کری از روند صلح موافق هستند. “آویگدور لیبرمن”، وزیر امور خارجه تندروی اسرائیل با وجود نگرانی‌ها از بابت تحریم اقتصادی اسرائیل را رد کرد و نسبت به اظهارات جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، لیبرمن در یک نشست اقتصادی اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم دوستان خود را تبدیل به دشمن کنیم. ما با جان کری در همه چیز موافقت نمی‌کنیم اما وی دوست حقیقی اسرائیل است. بر اساس یک نظرسنجی که نتیجه آن در روزنامه “اورشلیم پست” منتشر شد، ۶۷ درصد اسرائیلی‌ها اظهار داشتند که با انتقادات جان کری موافق هستند اما برخی از آن‌ها گفتند که این انتقادات نباید به صورت علنی انجام می‌شد.

وانتی به سوی انقلاب

روزهای پیروزی انقلاب و به خصوص ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نقطه اوج به ثمر رسیدن مبارزات و خون شهدایی است که سالها با وجود خفقان رژیم پهلوی تلاش کرده بودند تا ظلم برای همیشه برچیده شود. یکی از مهم‌ترین کارها در آن دهه ثبت و ضبط این وقایع بوده است.

به گزارش فارس، چرا که هر چقدر هم در مورد آن روزها صحبت شود، اگر فیلم و تصاویر نبود نسل‌های آینده نمی‌توانستند قرابت ذهنی خوبی داشته باشند. عکس و فیلم باعث می‌شود کسانی هم که خود در آن روزها حضور نداشتند تا حدودی درک کنند که چه بر این مردم گذشه است

واکنش‌ وزیر خارجه سوئد به سبد کالا و اینترنت

خبرآنلاین در مطلب طنزی نوشت: “کارل بیلدت”، وزیر خارجه سوئد درباره جزئیات سفر خود به ایران در صفحه توئیترش نوشته است که امروز صبح بالاخره موفق به دریافت “وی پی ان” برای عبور از فیلترینگ شدم تا بتوانم وارد حساب توئیتر خود شوم. همان کاری که مردم ایران نیز انجام می‌دهند. بر این اساس و با تلاش برخی همکاران پرتلاش، به باقی خاطرات او که به خاطر سرعت پایین اینترنت آپلود نشد، دست یافتیم که در ادامه می‌خوانیم:

– صبح هنوز چشمانم را نمالیده بودم که با حجم بالایی از آزادی بیان مواجه شدم؛ آنقدر که فکر کردم در سوئد هستم و انقلاب هم شده است. یک روزنامه بزرگ کنار در اتاق گذاشته بودند که با فراق بال به همه کسانی که انتقاد داشت، هرچه خواسته بود گفته بود. واقعا شوک‌آور بود. خیلی خوشم آمد و قرار گذاشتم حتما از ظریف به خاطر این همه آزادی بیان در انتقاد از مسئولان کشور آن هم در یک روزنامه با کاغذ کاهی تشکر کنم.

– سرعت اینترنت خیلی خوب شده. این را گارسن هتل گفت. راست می‌گفت من هنوز اسم سایت‌های مورد علاقه را نزده بودم، صفحه اول سایت می‌آمد. فقط گویا در ایران همه سایت‌ها را با یک صفحه گل و بلبل بومی‌سازی می‌کنند. یک صفحه خیلی شیک و جذاب رویت می‌شد که کلی لینک مفید به آدم می‌داد. اتفاقا سایت آن روزنامه نیز در این لینک‌ها بود. باز هم قرار گذاشتم از ظریف تشکر کنم.

– کنار سینی ناهار یک حلقه دی وی دی گذاشته بودند با یک یادداشت: فوری ملاحظه شود. سریع گذاشتم توی دی وی دی پلیر. یک فیلم جذاب آیتم گونه یا اصطلاحا اپیزودیک بود به نام بیست و سی. خیلی خوشم آمد. گویا در ایران خیلی طرفدار دارد. فقط یادم باشد از ظریف بپرسم چرا اسمش را گذاشته بودند: روزی سه مرتبه بعد از غذا، قبل از جلسه.

– عصر رفته بودیم جلسه سر راه صف‌های طولانی دیدم. پرسیدم بازهم انتخاباته؟ آیا زمان رای دادن تمدید شده؟ راننده مرا از گمراهی درآورد و گفت: دارند سبد می‌دهند. گفتم چی هست توش که اینقدر شلوغه. گفت: مردم در هشت سال گذشته کلی چیز از دست دادن، حالا هرکی بخواد یه چیزی بهشون بده، زودی صف می‌بندن که تموم نشه. گفتم چطور؟ گفت: آخه قرار بود ۸ سال قبل نفت بیاد سر سفره‌هاشون ولی نون هم کم کم داشت از سفره‌شون می‌رفت… یادداشت نوشتم که به ظریف به خاطر این هوشمندی مردم ایران و آینده‌نگری شون، تبریک بگم.

– شب یه سر رفتم دفتر ظریف. چند تا فیلترشکن توپ بهم داد و گفت، اگر مشکلی پیدا کردم، اس ام اس بزنم بهش، خودش بیاد اینترنتمو ردیف کنه. قرار شد یه فکری هم برای آنتن بکنه. گفت یکی رو می‌فرسته.

– نیمه شب راننده پیشنهاد داد بریم خیابان گردی. می‌گفت تهران بیشتر از درخت و جای پارک و اتوبوس و مترو، بزرگراه داره و روگذر و زیر گذر که جون میده شب‌ها بندازیم توش چرخ چرخ بازی. گفتم خب صبح بریم. گفت: نه دیگه صبح‌ها که ترافیکه اعصاب خورد کنه! یه گوشه نوشتم از جواد بپرسم داستان این همه بزرگراه چیه؟ آخه قبلا گفته بود آلودگی هوا در تهران خیلی پیچیده شده، ولی انگار زیاد هم پیچیده نیس!

– امروز هرچه کردم نتوانستم به صفحه شخصی‌ام سری بزنم و پستی بنویسم. خدمتکار هتل می‌گوید برف آمده، لنگرکشتی خورده روی شیلنگ اینترنت و همه چیز فعلا قطع است.

سبک شهرسازی از نگاه پیامبر اکرم (ص)

پیامبر اعظم (صلّی اللّه علیه و آله) می‌فرمایند: “شهرهایتان را به جهت مکان و نمای زیبا٬ به گونه‌ای بسازید که چشم‌نواز بوده و چشم‌انداز داشته باشد”. مفاتیح الحیات، ص ۴۵۳، بخش شکل بناها

سناریوهای اصلاح‌طلبان برای‌ حضور خاتمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در هفته گذشته یکی از مباحث مطرح در جلسه اصلاح‌طلبان به نحوه حضور “محمد خاتمی” در راهپیمایی ۲۲ بهمن اختصاص داشت. برخی افراد با توجه به فضای راهپیمایی ۲۲ بهمن معتقد بودند حضور وی قطعا منجر به سر دادن شعار علیه سران فتنه خواهد شد و با توجه به حضور پر شمار عکاسان و خبرنگاران، این حضور تبدیل به یک رسوایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، یکی از حاضران پیشنهاد داد وی به اتفاق “هاشمی رفسنجانی” به راهپیمایی بیاید که این پیشنهاد هم به اتفاق آرا رد شد. پیشنهادهای دیگری چون حضور وی همراه با “روحانی” و یا “سید حسن خمینی” هم مطرح شد که حاضران در جلسه معتقد بودند به دلیل عدم قبول روحانی و سید حسن خمینی، این پیشنهاد هم باید کنار گذاشته شود.

در همین حال و علی‌رغم هیاهوهایی که این روزها از سوی برخی چهره‌ها و رسانه‌ها درباره احتمال کاهش حصر سران فتنه مطرح می‌شود، پیگیری‌های مشرق نشان می‌دهد سیاست و اراده نظام درباره حصر هیچ تغییری نکرده و بانیان فتنه ۸۸ باید تاوان خیانت‌های خود را پس بدهند.

زنی که فقط عاشق ازدواج کردن است

یک خانم آمریکایی به نام “لیندا ولف” ۲۳ بار ازدواج کرده است. او تا‌کنون ۲۳ بار ازدواج کرده و اکنون نیز در جستجوی مورد دیگری برای بیست و چهارمین بار است. خانم ولف که ۶۸ سال سن دارد، توانسته نامش را در کتاب گینس به ثبت برساند .

به گزارش پارسینه، او می‌گوید که به ازدواج اعتیاد پیدا کرده است. اولین ازدواج او در سن ۱۶ سالگی، در سال ۱۹۵۷، با یک مرد ۳۱ ساله به نام “جرج اسکات” بود که این زندگی مشترک، ۷ سال طول کشید. لیندا می‌گوید که این مدت، طولانی‌ترین و شادترین ازدواج او بود. او در سالهای بعد، با یک مجرم یک چشم، لوله کش، موسیقیدان، واعظ و … ازدواج کرد. دوتا از شوهرهایش، بد از آب در آمدند و دوتایشان هم بی‌خانمان و آواره بودند. خانم ولف، فقط سه بار با یک مرد هندی به نام “جک جورلی” ازدواج کرد .

او هم اکنون مادر هفت فرزند و نامادری تعداد بیشتری فرزند نیز هست. آخرین ازدواج او که سر و صدای زیادی نیز به راه انداخت، با مردی به نام “گلین ولف” بود. این مرد برای بیست و
نهمین بار ازدواج می‌کرد و عنوان مردی که بیشترین ازدواج در جهان را دارد، به خود اختصاص داده بود. این آقا، یک سال بعد و در سن ۸۸ سالگی درگذشت. هم اکنون خانم ولف در جستجوی بیست و چهارمین عشق خودش است .

چشمک اوباما در کنار همسرش

وقتی که خانم‌ها کار را تمام کردند

به گزارش مشرق، پنج‌شنبه، ۱۶‌شهریور ۱۳۵۷ در “میدان شهیاد” سابق، قیامتی برپا بود. روزی که بیش از دو میلیون نفر، با تظاهرات در این میدان، نام آن را به “آزادی” تغییر دادند. در آن روز، مسئله ای که چشم دوستان و دشمنانِ انقلاب را خیره کرد و تعجب جهانیان را برانگیخت، حضورِ متراکم و انبوهِ بانوان محجبه و مسلمان بود.

تصویری که پیش رو دارید، نمایی است که همان روز، در “میدان آزادی” به ثبت رسیده است. ( شکارچیِ این تصویر تاریخی، “اکبر ناظمی” است که در آن روز ها به تازگی درس و دانشگاه را رها کرده و به عشق انقلاب ِ ، وارد کشور شده بود.) نکته‌، بسیار تاثیرگذار و تکان دهنده در این سندِ تاریخی، حضور بانویی با کودک چندماهه اش می‌باشد؛ نمایی که در میان صدها هزار بانوی حاضر در تظاهراتِ آن روز، بسیار تکرار شده بود. وقتی زنانی این چنین، مستقیما پای به میدان می‌گذاشتند، معادلات کاملا تغییر می‌کرد.

ناظران آگاه و بی غرض، در ۱۶ بهمن۱۳۵۷، با دیدن این ترکیب بی سابقه‌ی جمعیت، همگی به یک نتیجه ی واحد رسیدند: “کار این رژیم تمام است.” و شاید این تحلیل، به گوش عاملان امنیتی رژیم پهلوی هم رسید و چنان آنان را به وحشت انداخت، که دستپاچه و پریشان، روز بعد، دست به کشتاری وحشیانه زدند تا به اصطلاح “کار انقلاب را تمام کنند” اما نتیجه چیزی نبود جز همان که در ۱۶ بهمن حاصل شد و پنج ماه بعد، “کارِ طاغوت، تمام شد”.

روایت دردناک شهروندان خارج شده از حمص قدیم/ برخی مواقع فقط علف می‌خوردیم

با همکاری دمشق و سازمان ملل، گروه اول محاصره‌شدگان در “حمص قدیم” که شامل ۸۳ کودک، زن و سالمند به سمت منطقه دیک الجن واقع در حمص جدید خارج شدند، اظهارات افرادی که از این مناطق نجات یافته‌اند بیانگر وضعیت انسانی وخیم مناطقی است که تروریست‌ها بر آن تسلط دارند.

به گزارش فارس به نقل از الشرق‌الاوسط، سازمان ملل وعده داده است سایر افرادی را که در داخل حمص قدیم باقی مانده‌اند را در نوبت‌های بعدی خارج کند یک زن از نجات یافتگان می‌گوید: “یکی از افراد خانواده من ۵ ماه است که طعم نان را نچشیده است و ما روزهایی را سپری کردیم که در آن فقط علف می‌خوردیم”.

برخی نیز می‌گویند: ما از لوازم خانه‌هایی که کسی در آن نمانده بود استفاده می‌کردیم، “طلال البرازی” استاندار حمص تاکید کرد که استانداری همه ترتیبات لازم را برای عملی کردن توافق با سازمان ملل انجام داده و مراکز اقامت موقت را برای ۴۰۰ شهروند آماده و آن را به همه امکانات طبی و امدادی لازم مجهز کرده است.

شفاف/ مترو زیر آبی در ونیز

ضیافت شام سفیر فلسطین به افتخار دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی

۱۹بهمن ۵۷ روز بیعت همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره)

طالبان افغانستان: با سگ اسیر آمریکایی با احترام رفتار می‌کنیم

“طالبان” اعلام کرد یک سگ نظامی آمریکایی را دستگیر کرده است. طالبان همچنین با انتشار فیلمی از این سگ اضافه کرد که این سگ جلیقه بسیار پیشرفته‌ای به تن کرده است و “ذبیح‌الله مجاهد” سخنگوی طالبان افغانستان در این‌باره گفت: در درگیری یک ماه پیش با نیروهای ناتو در ولایت لغمان در شرق کابل، این سگ به اسارت درآمد. حال این سگ هم اکنون خوب است و با او بدرفتاری نشده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از اسکای نیوز، طالبان همچنین با انتشار فیلمی نشان می‌دهد سگ خاکستری رنگی با قلاده و زنجیری بسته شده و در اختیار یکی از اعضای مسلح طالبان است و طالبان در صفحه خود در توئیتر نوشت: مجاهدین توانستند یک سگ را به هنگام حمله نظامیان آمریکایی در ولایت لغمان در اختیار خود بگیرند، این سگ به همراه خود تجهیزات نظامی از جمله اسلحه جنگی، اسلحه کمری، دستگاه جی پی اس و چراغ دستی نیز داشت.

در میان اعضای طالبان، این سگ به نام “کولونل” یعنی ژنرال مورد خطاب قرار می‌گیرد. در این فیلم نشان داده می‌شود که اعضای طالبان در کنار این سگ بارها شعار “الله اکبر” سر می‌دهند. فرماندهی نیروهای ناتو در افغانستان در این باره اعلام کرد که یکی از سگ‌های حاضر در واحدهای این نیرو به هنگام یکی از ماموریت‌های نظامی در ماه دسامبر گذشته، ناپدید شد.

در واکنش به این خبرها، یک مقام نظامی آمریکا اعلام کرد: سگ نظامی ربوده شده به دست طالبان، متعلق به نظامیان انگلیسی است و ارتباطی به نظامیان آمریکایی ندارد.

“حمزه بن لادن”، فرزند اسامه بن لادن

مشرق نوشت: “حمزه بن لادن” کوچکترین فرزند “اسامه بن لادن” سرکرده به هلاکت رسیده طالبان می‎باشد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x