تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

“راهزنان” غرب تهران دستگیر شدند/ ۱۰ میلیون تومان دست‌آورد یک شب زورگیری

  • کد خبر : 21137
  • 20 بهمن 1392 - 7:31
“راهزنان” غرب تهران دستگیر شدند/ ۱۰ میلیون تومان دست‌آورد یک شب زورگیری

راهزنانی که با کمین در مناطق خلوت از پسران پولدار زورگیری می‌کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، در پی چنیدن مورد شکایت مشابه در خصوص اینکه سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پرشیا در حوالی غرب تهران در مناطق خلوت و در ساعت پایانی شب با بستن راه جوانان پولدار، با تهدید چاقو و قمه و همچنین ضرب و شتم اقدام به زورگیری می‌کنند، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

در این خصوص ماموران پس از چندین روز فعالیت اطلاعاتی در سطح منطقه و بازبینی دوربین‌های امنیتی توانستند مخفیگاه متهمان را که یک خانه مجردی در منطقه خلیج فارس بود، شناسایی کنند. همچنین ماموران دریافتند که سارقان، این خانه را برای تجمع و بزم‌های شبانه راه اندازی کرده‌اند.

در ادامه شب گذسته ماموران چند اکیپ از عوامل تجسس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به سمت مخفیگاه متهمان راهی شده و حدود ساعت در ۲ بامداد با مجوز قضایی و موازین شرعی و قانونی وارد این پاتوق شدند و ۵ متهم را که در حال شمارش بیش از ۱۰ میلیون تومان وجه نقد که دست‌آورد زورگیری‌های آن شبشان بود، بازداشت کردند..

پس از انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد همگی دارای سوابق متعدد کیفری بوده و و از اوباش منطقه محسوب می‌شوند. در نهایت پرونده این افراد شرور به مقام قضایی ارجاء شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x