تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تولید فرهنگ اسلامی بیش از پیش ضرورت دارد/ طلاب آماده خدمت هستند، آموزش و پرورش خوب استفاده کند

  • کد خبر : 21216
  • 20 بهمن 1392 - 9:01
تولید فرهنگ اسلامی بیش از پیش ضرورت دارد/ طلاب آماده خدمت هستند، آموزش و پرورش خوب استفاده کند

کیا حیرتی گفت: اشاعه فرهنگ دینی در جامعه امروز باید با جدیت پیگیری یابد.

گروه استانی «کمال مهر»؛حجت‌الاسلام کیا حیرتی در دیدار با جمعی از روحانیون شهرستان کرج با بیان اینکه اشاعه فرهنگ دینداری باید در جامعه رواج یابد، اظهار داشت: آموزه‌های متعالی دین اسلام امروز به سرعت در حال انتشار است و مسلمانان نیز باید برای اشاعه بیشتر این مهم تلاش کنند.

وی  افزود: توسعه امور مذهبی در جامعه نیازمند برنامه‌ ریزی قوی و منسجم است و روحانیون و متولیان فرهنگی وظیفه دارند تا ضمن اجرای موازین دقیق اسلامی عرصه را برای ظهور جامعه‌ای دیندار و مطمئن از نظر فرهنگی مهیا کنند.

وی بیان کرد: خودسازی و احیای نفس در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است و دین الهی اسلام تنها‌ دینی است که در جهان، آحاد انسانها مخصوصاً مسلمانان را به طور ویژه به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انسانی دعوت نموده است.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شمال کرج با بیان اینکه عرصه‌های معنوی باید روز به روز در جامعه گسترش یابد، عنوان کرد: مراکز و محیط‌‌های اجتماعی در کشور باید با برنامه‌ریزی منسجم به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند و مکانی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باشند.

حجت الاسلام کیا حیرتی در خصوص دستاورد‌های فرهنگی نظام اسلامی در طول ۳۳ سال گذشته گفت: مهم‌ترین دستاوردی که تا‌کنون انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها با خود به همراه آورده اعتلای همه‌جانبه جوانان و نخبگان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در راستای احیای امور فرهنگی استان البرز گفت: طلاب جوان و پرتلاش آماده خدمت هستند و این در صورتی است که آموزش وپرورش بتواند از نیروهای جوان حوزه وبا انگیزه در راستای اهداف سازمانی و احیاء امورفرهنگی گام های تازه ای بردارد.

وی خاطرنشان کرد:در کرج بیش از ۴۰۰هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که در چهار ناحیه ساماندهی شدند و حدود ۸۰۰مدرسه جهت اقامه نماز برنامه دارند که توسط مبلغین ومبلغات و همکاری مربیان تربیتی مدارس انجام وظیفه می‌نمایند

منبع: هادیان البرز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x