تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

کالاهای جدید سبد/ اضافه شدن ۴۰۰ نمایشگاه بهاره/ شرط میزان حقوق حذف شد

  • کد خبر : 21364
  • 20 بهمن 1392 - 15:13
کالاهای جدید سبد/ اضافه شدن ۴۰۰ نمایشگاه بهاره/ شرط میزان حقوق حذف شد

یک مقام مسئول در وزارت صنعت در تشریح جزئیات سبد دوم از تغییر کالاهای این سبد، تغییر گروه برخوردار از سبد کالا و اضافه شدن ۴۰۰ نمایشگاه بهاره به شبکه توزیع سبد کالا خبر داد.

 

خبرگزاری فارس: کالاهای جدید سبد/ اضافه شدن ۴۰۰ نمایشگاه بهاره/ شرط میزان حقوق حذف شد

کمال مهر:یک مقام مسئول در وزارت صنعت  اظهار داشت: سبد دوم  اهدایی دولت نیمه اول اسفند ماه بین گروه‌های برخوردار و مشمول این سبد توزیع می‌شود.

وی افزود: خط حقوقی ذکر شده در سبد اول برای سبد دوم حذف می‌شود لذا همه بازنشستگان و کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی از دریافت سبد برخوردار می‌شوند.  همچنین بازنشستگان و کارکنان دولت مشمول قانون کار بدون هیچ گونه تفاوت سبد دوم را دریافت می‌کنند.

یک مقام مسئول در وزارت صنعت گفت: برای شبکه توزیع سبد دوم علیرغم فروشگاه‌های اعلام شده ۴۰۰ نمایشگاه بهاره در سطح کشور نیز سبد کالا را توزیع خواهند کرد.

به گزارش فارس، پیش از این قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرده بود که شبکه‌های صنفی منتخب نیز در توزیع سبد همکاری خواهند داشت.

این مقام مسئول در وزارت صنعت در خصوص کالاهای سبد دوم اظهار داشت: برنج، مرغ و روغن در سبد دوم همچنان توزیع خواهند شد اما به احتمال زیاد پنیر و تخم‌مرغ از سبد دوم حذف شده چای، ماکارونی و قند و شکر به سبد دوم اضافه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر وزارت کار مسئول توزیع سبد کالا است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x