تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

موفقیت سایپا مقابل استقلال مهمتر از گلزنی است

  • کد خبر : 21250
  • 20 بهمن 1392 - 9:19
موفقیت سایپا مقابل استقلال مهمتر از گلزنی است

مهاجم جوان سایپای البرز که یکی از بهترین گلزنان این فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان به شمار می‌آید، گفت: مقابل استقلال بیش از گلزنی خودم به موفقیت سایپا فکر می‌کنم.

 

سجاد شهباززاده اظهار کرد: لیگ برتر فوتبال روزهای حساسی را سپری می‌کند و در این هفته‌های پایانی، همه تیم‌ها با تمام توان به دنبال کسب سه امتیاز و تثبیت جایگاه خود در جدول هستند.

وی افزود: در این میان رقابت میان تیم‌های صدر جدولی برای رسیدن به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بیش از دیگر تیم‌ها است و در این شرایط ما باید به مصاف استقلال تهران صدرنشین فعلی این مسابقات برویم.

مهاجم نارنجی‌پوشان کرجی که هم‌اکنون با زدن هشت گل در رده سوم گلزنان برتر لیگ قرار دارد، تصریح کرد: دیدار با تیم‌های استقلال و پرسپولیس همواره از حساسیت بسیاری برخوردار بوده و رقابت با این ۲ تیم با توجه به حمایت هواداران آن‌ها، برای هر تیمی سخت است.

شهباززاده خاطرنشان کرد: با این وجود ما برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم و می‌دانیم برای رسیدن به این هدف مسابقه سختی را در خانه حریف در پیش داریم.

نقاط ضعف استقلال را می‌شناسیم

وی با اشاره به برنامه تمرینی کادر فنی سایپای البرز در روزهای اخیر گفت: خوشبختانه مربیان ما شناخت بسیار خوبی از آبی‌پوشان تهرانی دارند و ما با آگاهی از نقاط ضعف استقلال در میدان حضور یافته و امیدواری زیادی برای پیروزی داریم.

مهاجم جوان سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که آیا برابر استقلال نیز به گلزنی و افزایش تعداد گل‌های خود فکر می‌کند، گفت: من در همه مسابقات، تمام توانم را برای گلزنی به کار می‌بندم و در این دیدار نیز در صورت اعتماد کادر فنی با همین هدف وارد میدان خواهم شد.

شهباززاده متذکر شد: البته اهمیت موفقیت من و افزایش تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رسانم هرگز به اندازه موفقیت کلی تیم نیست و در همه دیدارها به ویژه برابر استقلال تهران به دلیل حساسیت زیادی که این بازی دارد، فقط به پیروزی و موفقیت تیم سایپا فکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: سایپا در تمام دیدارهای این فصل برای کسب سه امتیاز به میدان رفته و همه بازیکنان با اجرای برنامه‌های کادر فنی برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

به امتیازات دیدارهای باقی مانده نیاز جدی داریم

مهاجم نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان با اشاره به جایگاه سایپا در رده هشتم لیگ گفت: ما امسال بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و در بسیاری از دیدارها به ویژه در نیم فصل دوم موفق بودیم اما برخی بدشناسی‌ها موجب شد که نتوانیم به حق خود به طور کامل دست یابیم.

شهباززاده ادامه داد: اگر در چند دیدار اخیر با بدشانسی مواجه نمی‌شدیم و در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض نمی‌کردیم امروز جایگاه بهتری در لیگ برتر داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل به امتیازات دیدارهای باقی مانده لیگ برتر نیاز جدی داریم و تلاش می‌کنیم با کسب پیروزی و سه امتیاز بازی‌های آینده، جایگاه سایپا را در جدول رده‌بندی ارتقا دهیم.

لازم به توضیح است، تیم فوتبال سایپای البرز هم‌اکنون با کسب ۳۱ امتیاز از ۲۵ بازی خود، در رده هشتم جدول قرار دارد.

این تیم امروز با تیم فوتبال استقلال تهران صدرنشین لیگ برتر دیداری حساس و مهم را پیش روی دارد.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x