تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

ادعای عجیب ملی ‌ـ مذهبی‌ها درباره خط دادن به امام(ره)/ تحریف تاریخ انقلاب است

  • کد خبر : 20771
  • 19 بهمن 1392 - 7:07
ادعای عجیب ملی ‌ـ مذهبی‌ها درباره خط دادن به امام(ره)/ تحریف تاریخ انقلاب است

عضو مجمع تشخیص با بیان اینکه ملی ـ ‌مذهبی‌ها می‌خواهند حضرت امام خمینی را فردی خشن، قدرت‌طلب و انحصار‌طلب معرفی کنند، گفت: آنها وانمود می‌کنند ملی‌ ـ مذهبی‌ها به امام(ره) خط داده‌اند.

 

خبرگزاری فارس: ادعای عجیب ملی ‌ـ مذهبی‌ها درباره خط دادن به امام(ره)/ تحریف تاریخ انقلاب است

کمال مهر:حجت‌الاسلام محمود محمدی‌عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  درباره تحریف تاریخی از نقش بی‌بدیل حضرت امام در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سالگرد انقلاب برخی از چهره‌های ملی‌مذهبی با نشریات اصلاح‌طلب مصاحبه کرده‌اند و در آن دروغ پردازی و تهمت‌هایی نسبت به امام (ره) و انقلاب مطرح کرده‌اند.

محمدی عراقی ادامه داد: ابراهیم یزدی در خاطرات خود مدعی شده ما و بازرگان تلاش کردیم که به خاطر جلوگیری از خونریزی، کاری کنیم که بختیار استعفا دهد و در واقع انتقال قدرت به صورت مسالمت‌آمیز صورت بگیرد و برای این کار بختیار را هم راضی کردیم اما این کار انجام نشد؛ حتی امیر‌انتظام دراین‌باره می‌گوید امام با اینکه قول داده بودند اما زیر قول خود زدند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه این جریان می‌خواهد حضرت امام را فردی خشن، قدرت‌طلب و انحصار‌طلب معرفی کند، گفت: آنها در عین حال چهره‌ای بسیار انسان‌دوست از ملی مذهبی‌ها ارائه می‌دهند و وانمود می‌کنند بر میانه‌روی و عدم افراطی‌گری تاکید داشته‌اند و این قضیه القا می‌کند که امام و اطرافیان ایشان افراطی بوده‌اند.

وی با اشاره به بخش دیگری از نوع تحریف آنها از تاریخ انقلاب تصریح کرد: آنها سعی دارند وانمود کنند که ملی‌مذهبی‌ها به امام خط داده‌اند و کارهای خوب در انقلاب صرفاً بر اساس تفکر آنها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x