تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

هر چه آقای ضرغامی می‌گوید همان است

  • کد خبر : 20928
  • 19 بهمن 1392 - 9:30
هر چه آقای ضرغامی می‌گوید همان است

شهربانو موسوی، بازیگر سریال‌های طنز «متهم گریخت»، «مادرانه» و …، درخصوص عملکرد رییس سازمان صداوسیما در این سال‌ها، اظهار کرد: هر چه آقای ضرغامی می‌گوید همان است.

 

کمال مهر: شهربانو موسوی، بازیگر سریال‌های طنز «متهم گریخت»، «مادرانه» و …، درخصوص عملکرد رییس سازمان صداوسیما در این سال‌ها، اظهار کرد: هر چه آقای ضرغامی می‌گوید همان است.

این بازیگر طنز درخصوص عملکرد صدا و سیما گفت: عملکرد صداوسیما در طول این سال‌ها بسیار مثمرثمر بوده است و این سازمان در تمام این سال‌ها وظایفش را به خوبی انجام داده است و در تمام ابعاد مختلف اطلاع‌رسانی، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

موسوی در ادامه همچنین درخصوص عملکرد رییس سازمان صداوسیما گفت: عملکرد آقای ضرغامی به عنوان یکی از مدیران در رأس صدا و سیما تاکنون بسیار عالی بوده است و او هر تصمیمی که اگر گرفته، درست بوده است.

این بازیگر درخصوص سومین جشنواره تلویزیونی جام جم نیز گفت: این جشنواره برای ایجاد انگیزه بسیار خوب است؛ در عین حال که هنرمندان با یکدیگر دوست هستند در کارهای شاخص و برجسته نیز با هم رقابت می‌کنند و یک رقابت سالمی دارند.

این بازیگر طنز در بخش دیگری از صحبت‌هایش زمانی که با این پرسش مواجه شد که آیا برای حضور در سریال‌های نوروزی پیشنهادی داشته؟ گله‌مند شد و در پاسخ گفت: متاسفانه همه جا باند و باندبازی شده است و نمی‌دانم در مقابل سوال مردم که می‌پرسند آیا عید به تلویزیون می‌آیی یا نه؟ چه بگویم. به هر حال ما هم خدایی داریم و مهم قلب مردم است.

او در ادامه تاکید کرد: همه چیز باند و باندبازی شده است و چه بگویم که نگفتنم بهتر است.

او همچنین در پایان صحبت‌هایش از آخرین حضورش در تلویزیون با سریال «مادرانه» جواد افشار یاد کرد که بازتاب خوبی داشته است.

خبرگزاری ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x