تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

بعضی می‌خواهند نظرمردم را از دشمنی دشمن منصرف کنند/ هم منتقدین با شرح صدر رفتارکنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار کنند

  • کد خبر : 20994
  • 19 بهمن 1392 - 14:12
بعضی می‌خواهند نظرمردم را از دشمنی دشمن منصرف کنند/ هم منتقدین با شرح صدر رفتارکنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار کنند

صبح امروز در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

 

به گزارش گروه سیاسی کمال مهر، صبح امروز در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: قدرتهای مداخله‌گر میخواهند به مردم کشورها القا کنندکه استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ کسانی هم در داخل کشورها از جمله در ایران حرف آنها را تکرار می‌کنند.

ایشان ادامه دادند: گاهی یک حادثه ابعادی پیدا می‌کند که حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه ۱۹ بهمن از این قبیل بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: جمهوری اسلامی متکی به ایمان و محبت و اراده مردم است، انشاءالله در ۲۲بهمن خواهید دید که ملت ایران می آیند و استحکام و اقتدار ملی خود را فریاد میزنند.

رهبرانقلاب تاکید کردند: راز ماندگاری نظام اسلامی، تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست همانطور که امام بزرگوار اینطور بود، هیچ نباید این صراحت را از دست داد، تاکتیکها را می‌توان عوض کرد ولی اصول باید مستحکم بماند.

ایشان ادامه دادند: امروز مشاهده میکنیم،دشمنان حرفهایی میزنند که این مایه عبرت ملت ماست. ملت مذاکرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریکاییها را زیرنظر داشته باشند، بعضی میخواهند نظرمردم را از دشمنی دشمن منصرف کنند.

رهبر فرزانه انقلاب بیان کردند: ملت، مسئولین و نخبگان وحدت خودرا حفظ کنند، انتقادها منصفانه باشد، دولت چندماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد.هم منتقدین با شرح صدر رفتارکنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: مشکلات اقتصادی کشور را تنها اتکا به ظرفیت درونی حل میکند، خوشبختانه مسئولان دولتی به این رسیدند که راه برطرف کردن مشکلات نگاه به بیرون و رفع تحریم نیست، از دشمن نمیشود انتظار داشت و به او چشم دوخت.

مشروح خبر این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x