تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ملت ایران هیچگاه در مقابل زور سر تسلیم فرود نخواهد آورد

  • کد خبر : 20741
  • 18 بهمن 1392 - 19:31
ملت ایران هیچگاه در مقابل زور سر تسلیم فرود نخواهد آورد

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت:تمام دنیا باید این مهم را بپذیرند که ملت ایران هیچگاه در مقابل زور سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

گروه استانی« کمال مهر»؛حجت الاسلام محمد تقی ناطقی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوجبلاغ با عنوان اینکه ملت ایران پاسخ استکبار را در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد داد اظهارداشت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع به کشورهای استکباری خواهد داد.

وی روز ۲۲ بهمن را روز بسیار بزرگی دانست و  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که به لزوم اقتدار ملت ایران تاکید دارند و فرمودند: ” علاج ملت ایران در کسب اقتدار است” خاطر نشان کرد: این اقتدار، فقط در زمینه ی نظامی نیست بلکه در زمینه های علمی، اقتصادی و اخلاقی هم باید اقتدار کسب کنیم.

امام جمعه ساوجبلاغ بیان کرد: ادبیات و اقدامات آمریکا و متحدانش از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نامناسب بوده و متاسفانه این روند بعد از توافق ژنو نیز تغییر نکرده است.

خطیب جمعه ساوجبلاغ  سخنان و اقدامات  گروه کشورهای ۱+۵ را بر خلاف روح توافق ژنو دانست و خاطرنشان کرد: جای بسی تامل است که این کشورها هنوز از گذشته درس نگرفته اند و متوجه این مهم نشده اند که ملت ایران هیچگاه در مقابل زور سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای اعلام آمادگی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی خود با تمام وجود به صحنه خواهد آمد.

حجت الاسلام ناطقی با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه شهروندان در راهپیمایی های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار نظام را حفظ کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x