تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اقتدار نظام اسلامی در جامعه بین المللی با نثار خون شهیدان بدست آمده است

  • کد خبر : 20744
  • 18 بهمن 1392 - 19:35
اقتدار نظام اسلامی در جامعه بین المللی با نثار خون شهیدان بدست آمده است

امام جمعه شهرستان کرج گفت: اقتدار نظام اسلامی در جامعه بین المللی و عزت و افتخار آن با نثار خون شهیدان بدست آمده و باید آن را حفظ کنیم.

 

گروه استانی«کمال مهر»؛آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج اظهارداشت: با توجه به موقعیت ممتاز کشور طی یک سال اخیر در سطح بین المللی ، راهپیمایی امسال مردم ایران به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود:ملت بزرگ ایران با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت می کند که از گزینه های روی میز دشمنان همچنان هراسی ندارد و همچون گذشته حماسه آفرینی خواهد کرد.

آیت الله حسینی همدانی با عنوان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن همایش وحدت ملت ایران اسلامی در مقابل نظام استکبار است اظهارکرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید همه سلیقه های سیاسی جامعه ، اقوام و افکار مختلف که به اصل اسلام ، ایران و آرمان های انقلاب اعتقاد دارند حضور یابند.

خطیب جمعه کرج اظهار کرد:اقتدار نظام اسلامی در جامعه بین المللی و عزت و افتخار آن با نثار خون شهیدان بدست آمده و باید آن را حفظ کنیم و اگر امروز آزادانه صحبت می کنیم و در مقابل امریکا و هم پیمانانش می ایستیم حاصل خون همین شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نعمتی است که از طرف خداوند به مردم ایران ارزانی شده و باید برای این نعمت همواره شاکر باشیم گفت:دشمنان در این مدت بسیار تلاش کردند که انقلاب اسلامی را به انحراف بکشند ولی تمام توطئه های آنان با رهنمودهای مقام عظمای ولایت و هوشیاری مردم نقش برآب شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی نیز به لطف الهی، با رهبری های امام خمینی (ره) و تلاش ها و مجاهدت های مثال زدنی ملت ایران به پیروزی رسید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x