تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رضا پهلوی: سرگردانی اپوزیسیون برای تشکیل حکومت در ایران!

  • کد خبر : 20664
  • 17 بهمن 1392 - 16:06
رضا پهلوی: سرگردانی اپوزیسیون برای تشکیل حکومت در ایران!

به نظر می رسد بعد از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، توهمات افرادی مانند رضا پهلوی تمامی ندارد.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،«رضا پهلوی» فرزند شاه مخلوع ایران به بهانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مصاحبه با تلویزیون ماهواره ای «ایران فردا» پرداخت.
رضا پهلوی در این مصاحبه با اشاره به چگونگی تشکیل حکومت در ایران گفت: «ما باید اپوزیسیون را تحت رهبری واحد در بیاوریم و به نقطه واحدی در خصوص چگونگی تشکیل حکومت برسیم.»
وی اضافه کرد: «یک خلا در تشکیل حکومت بعد از فروپاشی جمهوری اسلامی بین اپوزیسیون وجود دارد و این مساله باعث می شود این اتحاد و رهبری به چالش کشیده شود.»
رضا پهلوی خاطرنشان کرد: «هنوز ما نمی دانیم حکومت در ایران بعد از جمهوری اسلامی باید به چه نحوی باشد. هنوز نمی دانیم چه روشی را باید اجرا نماییم. من طی این سال ها تلاش می کنم برای آلترناتیوسازی و برنامه ریزی برای بعد از حکومت اسلامی.»
به نظر می رسد بعد از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، توهمات افرادی مانند رضا پهلوی تمامی ندارد.

 

جالب است با آنکه شورای به اصطلاح ملی ایرانیان را که وی ریاست آن را برعهده دارد کسی به رسمیت نمی شناسد و با آنکه هنوز ضدانقلاب و وطن فروشان خارج نشین نتوانسته اند بین خود به اتحاد برسند، در فکر نحوه حکومت و اجرای قوانین و مقررات بین مردم و تشکیل دولت می افتند.
لازم به ذکر است که تلویزیون تازه تاسیس ایران فردا که با حمایت های مالی عربستان سعودی و با مدیریت ضد انقلاب فراری “علیرضا نوری زاده” اداره می شود، جدیدا علاقه خاصی به پهلوی ها و به عبارت دیگر پول های به غارت رفته مردم ایران توسط خاندان پهلوی نشان می دهد!!!

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x