تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

دلیل تأخیر در پخش گفتگوی زنده روحانی

  • کد خبر : 20404
  • 17 بهمن 1392 - 9:02
دلیل تأخیر در پخش گفتگوی زنده روحانی

یک منبع مطلع در نهاد ریاست جمهوری گفت: چند ساعت قبل از شروع برنامه، از دفتر رئیس‌جمهور به صداوسیما اعلام شد که خانم سونیا پوریامین نیز در این برنامه حضور داشته باشد و مصاحبه با۲ مجری برگزار شود که صدا و سیما با این دلیل که این معرفی دیرهنگام بوده آن را نپذیرفت.

کمال مهر: یک منبع مطلع در نهاد ریاست جمهوری در خصوص علل تأخیر در پخش گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور، اظهار داشت: از روز گذشته که این گفت‌وگو قطعی شد، دفتر رئیس‌جمهور آقای کاظم روحانی‌نژاد را به عنوان مجری به صدا و سیما معرفی کرد که مورد پذیرش قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما چند ساعت قبل از شروع برنامه، از دفتر رئیس‌جمهور به صداوسیما اعلام شد که خانم سونیا پوریامین نیز در این برنامه حضور داشته باشد و مصاحبه با۲ مجری برگزار شود که صدا و سیما با این دلیل که این معرفی دیرهنگام بوده و ما به صورت مستقل عمل می‌کنیم و باید از قبل این موضوع را مطرح می‌کردید، آن را نپذیرفت.

این منبع مطلع در ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: سرانجام بعد از یک ساعت که از زمان اعلام شده برای این گفت‌وگو می‌گذشت، با توافق طرفین، مسئولان صداوسیما قبول کردند که هر ۲ مجری در گفت‌وگو با روحانی حاضر شدند.

رئیس‌جمهور نیز در آغاز این برنامه با کنایه در خصوص تأخیر در انجام گفت‌وگو خطاب به مجری خانم (پوریامین) اظهار داشت: خوشحالیم که علیرغم این تأخیر شما را در برنامه داریم.

خبرگزاری فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x