تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

با سوپرمن هندی آشنا شوید +عکس

  • کد خبر : 20291
  • 17 بهمن 1392 - 7:02
با سوپرمن هندی آشنا شوید +عکس

“ناریانان کریشنان” یک مرد ۳۴ ساله هندی است که این روزها به عنوان یک قهرمان شناخته می شود و سال هاست که در حال انجام کارهای خیر برای بی خانمان های هندوستان است.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، قهرمان کلمه ای بزرگ برای یک انسان است و معمولا کمتر کسی می تواند این لقب را بگیرد. کسی که به او قهرمان می گویند باید دست به کارهای خاص زده و همیشه به دنبال راهی برای کمک به انسان ها باشد. در داستان های تخیلی خارجی افرادی مانند سوپرمن و بتمن هستند که قهرمان حساب می شوند.

“ناریانان کریشنان” یک مرد ۳۴ ساله هندی است که این روزها به عنوان یک قهرمان شناخته می شود و سال هاست که در حال انجام کارهای خیر برای بی خانمان های هندوستان است. بسیاری از بی خانمان ها او را به عنوان قهرمان خود می دانند.

این مرد از ۱۲ سال پیش کار خیرخواهانه خود را آغاز کرده است و تا به حال به ۱.۵ میلیون نفر از بی خانمان های هند غذا و کمک رسانده است. به گفته کریشنان بسیاری از بی خانمان ها پیرمردهایی بودند که تنها رها شده اند یا افرادی هستند که هیچکس به آن ها کمک نمی کند.

در سال ۲۰۰۲ و قبل از آنکه این حرکت آغاز شود این مرد یک سرآشپز حرفه ای در یکی از بهترین رستوران های هند بود و همه رستوران های کشور به دنبال به خدمت گرفتنش بودند. او برای آینده خود تصمیم گرفت تا به یک رستوران در سوییس برود.

او قبل از سفرش به این کشور اروپایی برای خداحافظی به روستا می رود تا خانواده خود را ببیند ولی در آنجا به صحنه ای روبرو می شود که مسیر زندگی اش را برای همیشه تغییر داد. او می گوید پیرمردی را دیدم که دست به خوردن کثیف ترین چیزهای دنیا زده است تا زنده بماند و این حال مرا عوض کرد.

او در سال ۲۰۰۳ شرکت خیرخواهی خود را افتتاح کرده است و از آن پس تا به حال اکثر بی خانمان های هند را پوشش داده است. او خود دست به کار شده و حتی در سخت ترین روزها نیز به کارش ادامه می دهد. بسیاری او را سوپرمن هندوستان می دانند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x