تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

آخرین خبرها از تلفات جانی سبد کالا!/طنز

  • کد خبر : 20582
  • 17 بهمن 1392 - 13:17
آخرین خبرها از تلفات جانی سبد کالا!/طنز

آخرین خبرها از تلفات جانی سبد کالا!/طنز

 

کمال مهر:

امیر وفایی، انتقادات برخی رسانه‌ها به نحوه توزیع سبد کالا را دست‌مایه مطلب طنز خود در شماره امروز روزنامه قانون قرار داده است : «برخی از رسانه‌هایی که در چند سال گذشته کلا معتقد بودند چیزی نشده و کسی نمرده و سرویس‌های جاسوسی رسانه‌های بیگانه در داخل کشور مشغول سیاه‌نمایی هستند، چند ماهی است افشاگر شده‌اند و غم گرفتاری‌های مردم را می‌خورند. مثلا در همین قضیه توزیع سبد کالا گزارش داده‌اند که تاکنون سه نفر جان خود را از دست داده‌اند. طبق اخبار منتشرشده یک پیرمرد ۸۶ ساله در هشترود در حالی که چند متر از صف توزیع کالا فاصله داشته به دلیل عارضه قلبی از دنیا رفته است. یک جوان هشترودی هم وقتی از طریق پیامک مطلع شده سبد کالا به او تعلق نمی‌گیرد سکته کرده و قبل از رسیدن به بیمارستان دار فانی را وداع گفته است. خلاصه اینکه توزیع سبد کالا جان هموطنان عزیز ما را به شدت به خطر انداخته و آمار مرگ و میر را چند برابر کرده است.

– در جاده زابل به زاهدان یک مینی‌بوس به همراه ۳۲ مسافرش واژگون شد. به گفته تنها بازمانده این حادثه راننده در حالی که سوت می‌زد، قصد داشت از چای سبد کالایی‌اش برای خودش دم کند که کنترل ماشین را از دست داد و …

– در ممسنی سفلی یک مرد متدین در حالی که سبد کالایی‌اش را دریافت کرده بود و به خانه بازمی‌گشت، ناگهان جان باخت. وی پس از سقوط یکی از تخم‌مرغ‌هایش خم شد تا آن را بردارد اما ناگهان صدای پاره شدن شلوارش را شنید. لذا جهت حفظ آبرو به سرعت کمر راست کرد اما متاسفانه روی برف سر خورد و سرش به لب جدول اصابت کرد.

– تعدادی از هموطنان شیرازی پس از مصرف مرغ موجود در سبد کالایی به شدت مسموم شدند و از دنیا رفتند. در دستگاه گوارش اکثر این افراد نایلون‌های بسته‌بندی مرغ پیدا شده است.

– در دشت مغان جوانی که مشغول باز کردن جعبه پنیر سبد کالایی بود جهت جلوگیری از اسراف مقداری از پنیر که روی چاقو باقی‌ مانده بود را به سمت دهانش برد اما چاقو در حلق وی گیر کرد و در دم جانش را ستاند.

– در منطقه قیطریه تهران یک نفر در اثر تصادف با اتوبوس جان باخت. پلیس پس از تحقیقات اولیه اعلام کرد پیامکی در تلفن همراه این فرد پیدا کرده که در آن نوشته شده: «سبد کالایی به شما تعلق می‌گیرد.»

– در عجب‌شیر، پیرزنی که کالاهایش را تحویل گرفته بود با مسئولان فروشگاه بر سر اینکه چرا بر خلاف اعلام قبلی کالاها سبد ندارند و در کیسه نایلون تحویل داده می‌شوند درگیر شد و دو فروشنده را خفه کرد.

– طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان در چند ماه گذشته ۱۲۳۵ نفر در شمال شرقی کشور بر اثر کمبود مواد پروتئینی از بین رفته‌اند. این در حالی است که اگر سبد کالا سریع‌تر توزیع می‌شد و آنها کمی از پنیر و تخم مرغ موجود در سبد را می‌خوردند هرگز این اتفاق رخ نمی‌داد.

تحقیقات در رابطه با آن پیرمردی که گفته شد با فاصله نسبت به صف توزیع کالا فوت کرده همچنان ادامه دارد. گویا وی هر روز صبح برای خرید نان به آن منطقه مراجعه می‌کرده اما آن روز پس از مشاهده صف به گمان اینکه این همه آدم در صف نان ایستاده‌اند دچار هیجان شده و دعوت حق را لبیک گفته است.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x