تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

خبرگزاری دولت: ضرغامی مانع پخش گفتگوی زنده تلوزیونی روحانی شد

  • کد خبر : 20257
  • 16 بهمن 1392 - 23:38
خبرگزاری دولت: ضرغامی مانع پخش گفتگوی زنده تلوزیونی روحانی شد

خبرگزاری دولت ایرنا در خبری فوری مدعی شد که رئیس سازمان صداوسیما مانع پخش زنده گفتگوی تلوزیونی رئیس جمهور شده است؛ این درحالی است که شبکه یک صداوسیما در زیرنویس برنامه خود مشکل فنی در دریافت تصاویر از نهاد ریاست جمهوری را دلیل تاخیر در پخش این برنامه اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار کمال مهر، با گذشت بیش از یک ساعت از پایان خبر سراسری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما هنوز از پخش زنده گفتگوی تلوزیونی رئیس جمهور خبری نیست.

 

خبرگزاری دولتی ایرنا در خبری که بر روی خروجی خود قرار داده است مدعی شد: رییس سازمان صدا و سیما مانع پخش زنده گفت و گوی تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با مردم شد.

 

خبرگزاری جمهوری اسلامی در ادامه این خبر می افزاید: این اتفاق در حالی رخ داد که همه عوامل این گفت و گوی زنده تلویزیونی مشخص شده بودند اما به دلایل نامعلومی عزت الله ضرغامی مانع پخش این گفت و گو شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر این در حالی است که شبکه اول صداوسیما پس از پخش سرودها و وله های مناسبتی دهه فجر پس از پایان اخبار سراسری ساعت ۲۱ پخش سریال عصر پاییزی را آغاز کرده است.

 

در زیرنویس این شبکه که به صورت مرتب پخش می شود آمده است: «با عرض پوزش از بینندگان محترم به محض دریافت تصاویر از محل نهاد ریاست جمهوری سریال عصر پائیزی قطع خواهد شد.»

 

قرار بود رییس جمهوری امشب بعد اخبار سراسری ساعت ۲۱ از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با مردم بصورت زنده درباره مسایل مختلف گفت و گو کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سجاد2
سجاد2
بهمن ۱۷, ۱۳۹۲ ۰:۳۱ ق٫ظ

چرا روحانی به مردم نگفت درضمن چیزی در گفتگو نبود این هم طبق روال گفت در این ۶ماه ایران گلستان شد با ان سبد کالا که فقط به گارمندان داد

1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x