تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

ششمین جشنواره‌ نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 20068
  • 15 بهمن 1392 - 12:19
ششمین جشنواره‌ نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی

ششمین جشنواره‌ نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی در استان البرز راه‌اندازی شد.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از استانداری البرز،  این جشنواره با رویکرد تجاری سازی اختراعات و ابتکارات و به منظور ارائه برترین دستاوردهای فناورانه مخترعان و مبتکران تا ۱۷ بهمن ماه جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده است.

براساس این گزارش، بر این اساس، محورهای جشنواره شامل بخش‌های داوری، تجاری سازی، اختراعات تجاری شده، تسهیل کنندگان، سرمایه‌گذاری، نیازمندی‌ها، اتاق مذاکره و سرمایه‌گذاری و کارگاه‌های تخصصی است.

در بخش داوری، داوری اختراعاتی که دارای گواهی ثبت اختراع بوده و تاکنون در فرآیند ارزیابی بنیاد ملی نخبگان قرار نگرفته‌اند شرکت دارند.

در بخش تجاری سازی؛ نمایشگاه اختراعات حمایت شده توسط بنیاد ملی نخبگان و ارائه آنها جهت بازدید سرمایه‌گذاران و صاحبان صنعت، در بخش اختراعات تجاری شده؛ نمایشگاه اختراعاتی که به مرحله تولید محصول و بازار رسیده‌اند، در بخش تسهیل کنندگان؛ حضور شرکت‌های متخصص ارائه دهنده خدمات فناوری از جمله تهیه طرح کسب و کار، ارزش‌گذاری فناورانه و ارائه دهنده آموزش‌های لازم به مبتکرین برای تجاری سازی طرح‌های خود از محورهای این جشنواره است.

همچنین در بخش سرمایه گذاری؛ دعوت از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنعت دولتی و خصوصی، نهادهای تأمین مالی فناوری و صندو‌ق‌های ریسک‌پذیر جهت بازدید از دستاوردهای مبتکرین ایرانی، در بخش نیازمندی ها؛ تخصیص غرفه به نهادهای دولتی و خصوصی برای ارائه نیازمندی‌های فناورانه و اعلام آمادگی مبتکرین برای همکاری در زمینه رفع آن نیازها، در بخش اتاق مذاکره و سرمایه‌گذاری؛ برای انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های تجاری‌سازی بین مخترعان و سرمایه‌گذاران و در بخش کارگاه‌های تخصصی؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی از ایده تا بازار از دیگر محورهای این جشنواره است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x