تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

واقعیتی عجیب تر از رؤیا+تصاویر

  • کد خبر : 19758
  • 14 بهمن 1392 - 15:34
واقعیتی عجیب تر از رؤیا+تصاویر

..پس از ۱۶ ماه، این وضعیت خوزه ایوان است که دو ماه قبل توسط مردم محلی پیدا شد و یک کشتی نیروی دریایی او را به ساحل ماجور رساند: ضعیف با ریش انبوه اما، همچنان خندان!

به گزارشگروه وبگردیکمال مهر،گاهی مرز میان رؤیا  و واقعیت به هم می ریزد و واقعیت از رؤیا غیر قابل باورتر می شود درست مثل اتفاقاتی که طی ۱۶ ماه برای خوزه ایوان پیش آمده است!پس از ۱۶ ماه، این وضعیت خوزه ایوان است که دو ماه قبل توسط مردم محلی پیدا شد و حالا یک کشتی نیروی دریایی او را به ساحل ماجور رساند: ضعیف با ریش انبوه اما، همچنان خندان!

بنا بر این گزارش، وی ادعا می کند که مکزیک را به قصد السالوادور در دسامبر ۲۰۱۲ با یک همراه ترک کرده، اما بعد از طی کردن بیش از ۸،۰۰۰ مایل از جزیره مرجانی ابون سر در آورده در حالی که همراهش نیز بعد از چهار هفته درگذشته است.

ایوان در این مدت با دست خالی و بدون هیچ وسیله ای از گوشت لاک پشت، پرنده ها و ماهی ها تغذیه کرده تاتوانسته از این روزها جان سالم به در ببرد. او می گوید: من چیز زیادی از این مدت نمی توانم به یاد بیاورم؛ همه این چند ماه در ذهن من به یک چیز تبدیل شده است، دریا دریا!… در این مدت همه اش به خانواده ام می اندیشیدم و حالا باید راهی به خانه ام پیدا کنم!

این هم جایی که مرد قصه ما پیدا شده است:

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x