تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

پلیس کانادا: خاوری از کانادا گریخته/ پلیس ایران: ما تایید نمی‌کنیم

  • کد خبر : 19692
  • 14 بهمن 1392 - 14:17
پلیس کانادا: خاوری از کانادا گریخته/ پلیس ایران: ما تایید نمی‌کنیم

رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی با بیان این مطلب که پلیس کانادا مدعی شده خاوری از این کشور خارج شده‌است، گفت: ما این موضوع را تایید نمی‌کنیم.

 

خبرگزاری فارس: پلیس کانادا: خاوری از کانادا گریخته/ پلیس ایران: ما تایید نمی‌کنیم

به گزارش کمال مهر،سرهنگ مسعود رضوانی امروز در حاشیه کارگاه یک روزه مبارزه با قاچاق انسان در مورد آخرین وضعیت پرونده خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی اظهار داشت: پلیس کانادا ابتدا ادعا کرد که این فرد وارد کانادا نشده است و در صورت ورود هنوز توسط پلیس شناسایی نشده است. این در حالی است که ما آدرس و محل سکونت خاوری را به پلیس کانادا اعلام کردیم.

وی ادامه داد: چند روز قبل اینترپل کانادا در تماسی مدعی شد این فرد به یکی از کشورهای آمریکای جنوبی یا حوزه کارائیب متواری شده است البته ما هنوز این موضوع را تایید نمی کنیم و این آخرین اطلاعاتی است که پلیس کانادا در اختیار ما قرار داده است.

به گفته رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی اعلان قرمز صادر شده از سوی اینترپل را به تمامی پلیس های کشورهای آمریکای جنوبی و حوزه کارائیب اعلام کردیم تا در صورت مشاهده این فرد وی را دستگیر و مسترد کنند.

رضوانی با اعلام اینکه هدف پلیس دستگیری این فرد است افزود: قصد داریم علاوه بر کانادا در صورتی که این فرد به کشورهای دیگری متواری شده است فضای بین المللی را برایش ناامن کنیم تا احساس ناامنی و خطر کند. در هر صورت باید فضای فعالیت این گونه افراد و مجرمان محدود شود.

وی با اشاره به اینکه ملاک برای اینترپل حکم تحت تعقیب است، تصریح کرد: اعلام قرمز برای خاوری صادر شده است و تمامی پلیس های عضو اینترپل مسئول پیگیری این موضوع و دستگیری این فرد هستند. هدف اصلی ما دستگیری این مجرمان است.

به گفته وی احتمال دارد خاوری با مشخصات جعلی و تغییر هویت در کشورهای حوزه آمریکای جنوبی و حوزه کارائیب در حال تردد باشد که این امر ناشی از ضعف پلیس این کشورها است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x