تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

شایعه ای عجیب و جنجالی علیه قلعه نویی!

  • کد خبر : 19412
  • 13 بهمن 1392 - 16:15
شایعه ای عجیب و جنجالی علیه قلعه نویی!

هر چند این اتهامی است که به قلعه نویی نمی چسبد ولی ادعایی است که منتقدان او می کنند و می گویند ژنرال قصد تخلیه استقلال از ستاره ها را دارد.

 

شایعه ای عجیب و جنجالی علیه قلعه نویی!

به گزارش کمال مهر، می گویند کار قلعه‌نویی با سپاهان برای فصل بعد تمام شده و او با سران فولاد مبارکه به توافقات اولیه دست پیدا کرده است.

البته قلعه‌نویی نگاهی هم به تیم ملی دارد اما به هر حال احتمال حضورش در سپاهان زیاد هست. عده‌ای از منتقدان امیر که شاید نگاهی بدبینانه به کارها و تصمیمات او دارند می‌گویند قلعه‌نویی چون دارد از استقلال می‌رود از قصد این تیم را تخلیه و تضعیف می‌کند.

استناد آن‌ها به سالی است که قلعه‌نویی از استقلال به سپاهان رفته و خسرو حیدری، مهدی رحمتی و جان​واریو را هم از استقلال به این تیم اصفهانی برد و اتقافا سپاهان قهرمان لیگ شد.

الان هم منتقدان امیر می‌گویند رفتن جباری، مجیدی، منتظری، نکونام و … بی‌دلیل نیست و قلعه‌نویی اگر می‌خواست می‌توانست جلوی رفتن این نفرات را بگیرد.

در بدبینانه‌ترین حالت باید گفت شاید امیر فقط می‌توانست جلوی رفتن منتظری را بگیرد ولی نکونام خودش نمی‌خواست بماند و حضور در استقلال برایش خیلی سخت شده بود.

جباری هم که ابتدای فصل با فتح الله زاده درگیر شد و فرهاد مجیدی مثل نکونام از ابتدا با قلعه‌نویی مشکل داشت و حتی در مقطعی امیر اصلا نمی‌خواست او را جذب کند تا این‌که با فشار افکار عمومی و هواداران استقلال مجبور به آوردن فرهاد شد.

اگر قلعه‌نویی باز هم به سپاهان برود باید دید دوباره کسی را از استقلال به آن تیم می‌برد یا نه؟ اگر چنین اتفاقی بیفتد می‌توان به منتقدان او و کسانی که چنین مباحثی را مطرح می‌کنند حق داد اما در شرایط فعلی که هنوز ۵ هفته از لیگ و ۲ بازی حساس از جام‌جهانی باقی مانده خیلی بعید است قلعه‌نویی با دست خودش به استقلال لطمه بزند.

به هر حال او برای این روزهای حساس به منتظری نیاز داشت یا به آندو نیاز دارد. البته بحث مجیدی و نکونام فرق می‌کند چون امیر از رفتن آن‌ها خوشحال هم شد اما در مورد بقیه نمی‌توان از قلعه‌نویی انتقاد کرد و انصافا یک‌سری از اتهامات به سرمربی استقلال نمی‌چسبد.

فتح الله زاده ابتدای فصل تیم بسیار خوبی بست. او معمولا در نقل‌وانتقالات خوب کار کرده و بهترین ستاره‌ها را جذب می‌کند اما امسال وسط کار خیلی‌ها رفتند و به همین دلیل انتقادات بسیاری از فتح الله زاده و قلعه‌نویی شد.

شاید اگر امثال فرهاد مجیدی و پژمان منتظری تا پایان لیگ در جمع آبی‌پوشان می‌ماندند امروز آن‌ها شرایط به مراتب بهتری در جدول رده‌بندی داشتند اما انگار فرهاد و پژمان برای رفتن لحظه‌شماری می‌کردند و نکونام هم که دیگر نمی‌توانست جو استقلال را تحمل کند.

مسئله آندو هم مستقیما به پول ربط پیدا می‌کرد و این‌که او در قطر چند میلیارد بیشتر از استقلال می‌گیرد هرچند که در استقلال هم قرارداد بسیار خوبی بسته و با ۲ میلیارد تومان قرارداد گران‌ترین بازیکن تیم پرستاره استقلال محسوب می‌شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x