تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

لغزخوانی یک اصلاح‌طلب برای روحانی/ پرداخت قسطی بدهی ۱۷۳ ابربدهکار/ پیشنهاد بی‌شرمانه داعش به زنان مسیحی/ تصاویر منتشر نشده از امام(ره)

  • کد خبر : 19261
  • 13 بهمن 1392 - 8:00
لغزخوانی یک اصلاح‌طلب برای روحانی/ پرداخت قسطی بدهی ۱۷۳ ابربدهکار/ پیشنهاد بی‌شرمانه داعش به زنان مسیحی/ تصاویر منتشر نشده از امام(ره)

رفتار وقیحانه داعش با مدافع حرم زینب(س)، مصوبه ۱۰۰۰میلیارد ریالی برای جلوگیری از بحران برف و انتقاد از غربالگری دولت در اختصاص سبد کالا به مردم ‌از مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

 

خبرگزاری فارس: لغزخوانی یک اصلاح‌طلب برای روحانی/ پرداخت قسطی بدهی ۱۷۳ ابربدهکار/ پیشنهاد بی‌شرمانه داعش به زنان مسیحی/ تصاویر منتشر نشده از امام(ره)

سرویس فضای مجازی کمال مهر به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز ‌‌‌‌شنبه ۱۲/۱۱/۱۳۹۲ می‌آید:

* هشدار پورنجاتی به روحانی/ رئیس‌جمهور پایگاه اجتماعی ندارد!

روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم ادعا کرد رئیس‌جمهور هیچ پایگاه اجتماعی ندارد و آرای او متعلق به هاشمی و خاتمی است.

اخبار ویژه کیهان را اینجا بخوانید.

* رفتار وقیحانه داعش با مدافع حرم زینب(س)+تصاویر

ابنا در خبری نوشت: تروریست‎های تکفیری سوریه پس آنکه جسارات بسیاری به پیکر بی جان یک مدافع حرم حضرت زینب(س) می‎کنند٬ وی را عریان کرده و با آن عکس یادگاری می‏گیرند.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* غربالگری دولت برخی کم‌ در‌آمد‌ها را از سبد بیرون گذاشت

روزنامه جوان در گزارشی انتقادی نسبت به اختصاص سبد کالا نوشت: بهتر است مسئولان نحوه سنجش سرپرستان خانوار را برای ارائه سبد کالا به طور شفاف با مردم در میان بگذارند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* بدهی ۱۷۳ بدهکار بزرگ ایران ۵ ساله قسطی شد/ جرائم بخشیده شد+سند

با ابلاغ مصوبه جدیدی از سوی دولت، بدهی ۱۷۳ ابربدهکار بزرگ بانکی که در لیست مفاسد اقتصادی قرار دارند، ۵ ساله قسطی شده و بدهی آنها نیز بخشیده می‌شود.

ادامه خبر را اینجا بخوانید

* کارگردان‌ دکتر ‌سلام: فکر می‌کردیم اجازه کار به ما داده نشود

سید‌محمدعلی صدری‌نیا، کارگردان‌ دکتر ‌سلام به روزنامه وطن امروز می‌گوید: وقتی قسمت اول را منتشر می‌کردیم تصورمان این بود که جلوی این کار گرفته می‌شود و نمی‌گذارند ادامه بدهیم.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* بودجه ‌نهاد کتابخانه‌ها در جیب دانشگاه ایرانیان+سند

سایت دانا در گزارشی آورده است: اتهام فساد مالی در نهاد کتابخانه‌ها چند ماه است که در رسانه‌ها مطرح شده و وجود ۲ موسسه ایران نمایه و کتاب نشر که تنها دو نمونه از موسسات اقماری این نهاد هستند، مدت‌هاست که مورد اعتراض منتقدین منصور واعظی قرار دارد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* چرا مفاسد اقتصادی وقتی به اوج می‌رسد، کشف می‌شود؟

حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: چرا باید مفاسد کلان اقتصادی، سال‌ها بعد از شکل‌گیری و فقط هنگامی که به اوج رسیده است کشف شود؟! آیا هر یک از این موارد یا نمونه‌های مشابه آن، در همان اولین هفته‌ها، ماه‌ها و یا سال‌های شروع قابل درک و کشف نیستند؟

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

* پیشنهاد بی‌شرمانه داعش به زنان مسیحی

ابنا در خبری نوشت: گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام ۳ شرط عجیب برای مسیحیانی که نمی‌خواهند مسلمان شوند، اعلام کرد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* مصوبه ۱۰۰۰ میلیارد ریالی دولت برای جلوگیری از بحران برف+جدول

سایت صبحانه نیز در خبری نوشت: هیأت دولت برای رفع مشکلات ناشی از برف، دستور پرداخت هزار میلیارد ریال را صادر کرد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* تصاویر منتشر نشده از امام خمینی(ره)

سایت مشرق نوشت: یک جوان دانشجو با زحمات فراوان و با خودروی شخصی، خود را به «نوفل لوشاتو» رساند و توانست با دوربین شخصی و غیر حرفه‌ای خود، تصاویری را از خروج «حضرت روح‌الله» به ثبت برساند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x