تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رفتار وقیحانه داعش با مدافع حرم زینب(س)+تصاویر

  • کد خبر : 19263
  • 13 بهمن 1392 - 8:05
رفتار وقیحانه داعش با مدافع حرم زینب(س)+تصاویر

تروریست‎های تکفیری سوریه پس آنکه جسارات بسیاری به پیکر بی جان یک مدافع حرم حضرت زینب(س) می‎کنند٬ وی را عریان کرده و با آن عکس یادگاری می‏گیرند.

 

خبرگزاری فارس: رفتار وقیحانه داعش با مدافع حرم زینب(س)+تصاویر

به گزارش سرویس فضای مجازی کمال مهر به نقل از ابنا، اعضای گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) پس از آنکه یک مدافع حرم حضرت زینب(س) را به شهادت می‎رسانند٬ وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‎دهند.

این سربازان تکفیری سپس در اقدامی بسیار شنیع٬ لباس از اندام وی خارج کرده و با آن عکس یادگاری می‎گیرند.

یک پایگاه اینترنتی منتسب به تروریست های تکفیری مذکور در بیانیه‎ای این اقدام را ستود و مدافعان حرم را مورد اهانت قرار داد. در بخشی از این بیانیه موهن آمده است: “مجاهدان ما یک خوک از حزب لات (یکی از بت های قدیم در کعبه) را در حلب به جهنم ‎فرستادند”.

این پایگاه اینترنتی در ادامه با تمسخر اعتقادات شیعه و توسل به حضرت زینب(س) نوشت: “روی پیراهن این شخص جمله بی‎معنی “لبیک یا زینب” نوشته شده بود”.

به گزارش ابنا٬ درآوردن پیراهن از بدن یکی از شیعیان علی(ع)٬ همگان را به صحرای کربلا می‎برد و زمانی را یادآوری می‎کند که پس از شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)٬ سپاهیان کفر به بدن مطهرشان حمله ور شده و هرچه می‎توانستند غنیمت بردند؛ به یک پیراهن کهنه نیز رحم نکردند.

اینک در نزدیکی همان سرزمین٬ نوادگان یزید٬ پیکر بی جان یک شیعه را عریان می‎کنند و به نام مقدس خواهر حسین بن علی(ع) خنده می‎زنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x