تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

در شبی که سرمربی نیامد،اسپانسر تیم ملی خودنمایی کرد/کفاشیان با مسئولان لیگ های عربی مذاکره می کند

  • کد خبر : 19245
  • 13 بهمن 1392 - 7:20
در شبی که سرمربی نیامد،اسپانسر تیم ملی خودنمایی کرد/کفاشیان با مسئولان لیگ های عربی مذاکره می کند

در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی برای حضور در جام جهانی۲۰۱۴ به گفته برخی کی روش به دلیل اختلاف با اسپانسر به مراسم نیامد.

به گزارش گروه ورزشی کمال مهر،در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی کی روش از ادامه حضور در مراسم خودداری کرد .بعد از این اتفاق وزیر ورزش با کفاشیان نشستی اختصاصی داشتند.

در این مراسم برخی از هنرمندان نیز حضور دارند.

جمشیدمشایخی و پوریا پورسرخ از مدعوین این مراسم بودند.

شنیده ها حاکی از آن بود که کی روش به مراسم نمی آید.

                                     

رییس فدراسیون فوتبال:طرحی از نماد پرچم ایران و یوزپلنگ ایرانی را پیاده کردیم

علی کفاشیان در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت:‌ خوشحالیم که امروز توانستیم پیراهن ایران را برای جام جهانی ۲۰۱۴ رونمایی کنیم. پیراهنی که نمادی از پرچم ایران و یوزپلنگ ایرانی است.

وی ادامه داد: ‌البته این طرح به همت خانم ابتکار بود که خودشان امشب در این مراسم حضور ندارند. امیدوارم بتوانیم با رونمایی و دعای خیری که از مردم انتظار داریم خودمان را نشان دهیم. از حضور همه شما تشکر می‌کنم و امیدوارم که این مراسم به خوبی تمام شود.

کفاشیان قول داد برای تداوم اردوهای تیم ملی با مسئوولان لیگ های عربی مذاکره کند

بنابراین گزارش،به دلیل حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس قرار بود اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در آفریقای جنوبی لغو شود اما با اعلام نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال این اردو برگزار می‌شود.

قرار است علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برای در اختیار داشتن این بازیکنان توسط کی‌روش باب مذاکره را با مسئولان این تیم‌ها باز کند تا بازیکنان شاغل در لیگ‌های عربی بتوانند به اردوی تیم‌‌ملی در آفریقای جنوبی اضافه شوند.

پیشکسوت فوتبال گفت:کی روش هم اگر می تواند،معرفت نشان دهد/مبلغ قراردادش را به خاطر مردم ایران تخفیف دهد

اصغر حاجیلو اظهار داشت: از زمانی که کی‌روش در فوتبال ایران حاضر شده مسئولان نسبت به او علاقمند بودند و رئیس فدراسیون فوتبال هم کلید فدراسیون را به او داده و او هم هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. در برنامه تلویزیونی دائم آمار جمعیتی ایران را متذکر می‌شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کند در زمان ما چگونه فوتبال بازی می‌کردیم؟ با کفش‌های پاره برای تیم‌ ملی بازی می‌کردیم. اینکه با این پول‌ها کار کنیم افتخار نیست. من کاپیتان تیم ملی بودم و پول‌های آنچنانی دریافت نمی‌کردیم.

وی ادامه داد:تیم ملی ما مقابل تیم‌های اروپایی ایستاده. او هنوز کاری نکرده می‌گوید که اگر نتیجه نگیریم فلان اتفاق نیفتاده و فلان موضوع هماهنگ نشده بود.

حاجیلو در مورد اینکه آیا عدم حضور کی‌روش بی‌احترامی به فوتبال ایران نیست، گفت: امیدوارم دل با زبان یکی باشد او اگر می‌تواند ۱۰ درصد قراردادش را برای ۸۰ میلیون ایرانی کم کند. او که دم از مردم ایران می‌زند برای آنها این اقدام را انجام دهد.

از نقش یوزپلنگ بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی برزیل رونمایی شد

این مراسم  در هتل المپیک آغاز شده  و وزیر ورزش و علی کفاشیان و شماری از چهره‌های سرشناس فوتبال و هنر هم در این مراسم حضور دارند.

خبرگزاری فارس: از نقش یوزپلنگ رونمایی شد
تقدیر از فرشته کریمی فوتسالیست تیم ملی ایران

از فرشته کریمی یکی از فوتسالیست‌های تیم ملی ایران که در فهرست ۱۰ نامزد برتر بازیکن سال جهان قرار داشت، تقدیر شد.

کریمی پس از این تقدیر گفت: خوشحالم که در جمع بزرگان فوتبال هستم. از تمام هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که جای همه آنها خالی است همچنین از شهرزاد مظفر و مسئولان فدراسیون فوتبال که امیدوارم حمایت‌هایشان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: برای اولین بار این افتخار بزرگ نصیب فوتبال ایران شد همچنین ما نائب قهرمان آسیا و پنجم جهان شدیم. این اتفاقات با انگیزه درونی خودمان ایجاد شد و امیدوارم با حمایت مسئولان این انگیزه درونی همچنان حفظ شود.

ناصر نوآموز پیشکسوت تیم ملی گفت:به احترام تیم ملی آمدم غیر از این موضوع جالبی وجود نداشت

ناصر نوآموز:در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت: باید کمک کنیم که تیم ملی موفق باشد. خیلی حرف و حدیث وجود دارد. در هر صورت امیدوارم انسجام به وجود آید و بتوانیم موفق باشیم. تیم ملی در بازی‌های مقدماتی خوب ظاهر شد.

خبرگزاری فارس: به احترام حرمت تیم ملی آمدم وگرنه چیز جالب‌تری وجود نداشت!

این پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه از تیم ملی چه انتظاری در جام جهانی می‌رود، گفت: باید در سه بازی به گونه‌ای ظاهر شویم که امتیاز بگیریم. باید به گونه‌ای بازیکنان در بازی به میدان بروند که از عملکردشان راضی باشند.

نبی:اوضاع رضایتبخش است،خیالتان راحت/مشکلات حل می شود

مهدی محمد نبی در حاشیه این مراسم رونمایی  گفت: با توجه به کارگروهی که در معاونت گردشگری تشکیل شد و با همکاری بخش‌های مختلف که به وجود آمد در سه ماه اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی برگزار شد که این موضوع با حضور بلاتر در ایران و جلساتی که در حضور خانم ابتکار و آقای کفاشیان برگزار گشت دیده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه کارهای ما به خوبی جلو رفت و در دفتر تهران کارگروهی تشکیل دادند و نتیجه از این قرار شد تا نماد یوزپلنگ در بخشی از لباس تیم ملی مورد استفاده قرار بگیرد.

مهدی محمدنبی ادامه داد: اردوی آفریقای جنوبی هم برگزار می‌شود. کفاشیان و کی‌روش با یکدیگر جلسه‌ای برگزار کردند و به این نتیجه رسیدند تا این اردو برگزار گردد.

جریمه حضور بازیکنان تیم ملی را می دهیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه بازیکنان حاضر در لیگ قطر چگونه می‌خواهند به اردوی تیم ملی اضافه شوند، تصریح کرد:‌ما به دنبال این هستیم تا آنها هم به ما اضافه شوند. کفاشیان نامه‌ای برای فدراسیون قطر زد و از آنها خواسته تا اجازه دهد بازیکنان ملی‌پوش ایران در اردوی تیم ملی همراه ما باشند. می‌دانیم کار سختی است و نهایتش جریمه‌ای را می‌دهیم.

وی در پایان در مورد عدم حضور کی‌روش در این مراسم گفت: فکر می‌کنم او کسالتی داشته که به این مراسم نیامده است. تا جایی که من می‌دانم قرار بود او به این مراسم بیاید.

از تمبر تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد

از تمبر تیم ملی فوتبال ایران با حضور علی مطهری رونمایی شد.

علی مطهری از تمبر تیم ملی فوتبال ایران رونمایی کرد و جمشید مشایخی و ناصر نوآموز رئیس اسبق تیم ملی فوتبال این تمبر را مهر زدند.

هادی آیت‌اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم روی سن بود تا مراسم رونمایی از تمبر برگزار شود.


پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه این مراسم:امیدوارم ایران در جام جهانی سربلند شود

پوریا پورسرخ بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان گفت: امیدوارم هرچه  در جام جهانی پیش می آید باعث سربلندی ایران باشد و تیم ملی ایران از این رقابت‌ها سربلند بیرون بیاید، شاید نتوانیم از گروهمان صعود کنیم اما می‌توانیم سربلند از این بازی‌ها بیرون بیاییم.

وی درباره اینکه پیش از این خودش هم فوتبال بازی می‌کرده یا نه، افزود: من پیش از اینکه هنرپیشه شوم به خاطر علاقه زیادی که به فوتبال داشتم همه دربی‌ها را می‌رفتم و تماشا می‌کردم اما بعد از حضورم در عالم هنر کمتر توانستم به استادیوم بروم اما باید بگویم که دربی ۷۸ را هم تماشا کردم. من قبلاً فوتبال زیاد بازی می‌کردم و دوستان فوتبالی زیادی هم دارم، کسانی که از قدیم من را می‌شناسند می‌دانند که دوستان فوتبالی من از دوستان هنری‌ام بیشتر هستند.

کلیپ خاطرات تیم ملی برای صعود به جام جهانی

در ادامه این مراسم که در هتل المپیک پیگیری شد ، کلیپ‌هایی از پیروزی‌های تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل پخش شد و بعد از اینکه گل جواد نکونام به کره جنوبی در تهران پخش شد حاضرین در سالن دست زدند.

 

پیشکسوت فوتبال گفت:حیف است،این همه بدبین باشیم/کمی هم اعتماد کنیم

افشین پیروانی  افزود: تیم ملی سرآمد فوتبال هر کشور است و باشگاه‌ها باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی قوی‌ای داشته باشند و نباید هرکس ساز مخالف بزند چرا که اگر هرکس بخواهد ساز خودش را بزند همان اتفاقی می‌افتد که در جام جهانی ۱۹۹۸ افتاد.

پیروانی افزود: آنجا شبانه علیه ایوویچ کودتا کردند و نتایجی که باید به دست می‌آمد نیامد. الآن همه باید از کی‌روش حمایت کنند چرا که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. من غریبه‌پسند نیستم اما الآن وقت حمایت است ما توقع نداریم تیم ملی در جام جهانی هر سه بازیش را ببرد بلکه باید امیدوار باشیم که بازی آبرومندی انجام بدهیم.

مشایخی:ما ملت بزرگی هستیم

جمشید مشایخی  اظهار داشت: ۲ نکته را می‌گویم اول اینکه بافرهنگ‌ترین مردم جهان ملت ایران هستند. ما افرادی مانند سعدی و حافظ را داشته‌ایم آنها انسانیت و ادب را یاد داده‌اند.

وی ادامه داد: این توهین به ما مردها است که وقتی مسابقه است بانوان حضور ندارند. معنی ناموس را متوجه نمی‌شویم. برای بانوان ارزش قائل هستیم. پس از این صحبت‌های مشایخی حضار برای او دست زدند.

 

مشایخی خطاب به سفیر آرژانتین یادآور شد: ما ایرانی‌ها عاشق هستیم. ملت بی‌ادبی نیستیم اگر سخنی گفته شده ایرانی نبوده. ایرانی به دنبال جنگ نیست. هیچ وقت به کشور دیگری حمله نکرده‌ایم. ما عاشق مسی هستیم پهلوانی داشتیم چون تختی. من مسی را از دور می‌بوسم.

رضایی پیشکسوت فوتبال گفت:ما در حال باختن به خودمان به جای شکست به حریفان هستیم

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بین مربیان ایرانی و خارجی جنگی صورت گرفته است، عنوان کرد: باید بفهمیم که دعوا بر سر چیست اگر این مسئله مشخص شود خیلی چیزها معلوم شده کسی که برای منافع شخصی تیم ملی را زیر سؤال ببرد باید مشخص شود .

خبرگزاری فارس: باید مشخص شود دعوا سر چیست/ فوتبال ایران جنبه بازیکنان بزرگ را ندارد

 

وی افزود:اکنون این مسائل پیش آمده اما همه باید کوتاه بیایند. متأسفانه بازی تدارکاتی و اردو ندایم و دیگر نباید با دعوا و جنجال تفکر بازیکنان و افرادی که می‌خواهند به تیم ملی کمک کنند را تخریب کنیم این اتفاقات به ضررمان است.

 

بازیکن تیم ملی:این نظر شماست که کی روش قهر کرده یا نه

 

تیموریان ادامه داد: البته باید برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی هم فکری شود. الان خیلی از تیم ها چند بازی خوب تدارکاتی انجام داده اند اما ما ما این شرایط را نداشته ایم. مشخص است که این مسائل به فوتبال ما ضربه می‌زند.

تیموریان در خصوص این که چرا کی‌روش و نکونام به این مراسم نیامده‌اند تصریح کرد: من نمی‌توانم به این سوال شما پاسخ دهم.


 

آیت الهی:توصیه می کنم دنبال حواشی نباشید

  ایت الهی در مورد حضور هنرمندان در مراسم فوتبالی هاگفت: هنرمندانی که بودند مجموعه هنرمندان ورزشکار بودند که از سابق در جامعه ورزش حضور داشتند ممکن است در همه مراسم ها انتقاد باشد با گنجایش سالن و شرایطی که بود در  نوع خود کم نظیر است.

آیت‌اللهی در مورداینکه نبی اختلاف کی‌روش با برند را تکذیب کرده است، گفت: من هم تکذیب می کنم به هرحال باید این را از خودشان بپرسید.


فریبا پیشکسوت فوتبال گفت:پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر کسی افتخار است

وی در مورد فرصتی که در اختیار بازیکنان جوان برای حضور در تیم ملی قرار گرفته است، افزود: فکر می کنم پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر کسی افتخار است این بازیکنان باید به شکلی حرکت کنند که به جام جهانی و المپیک بروند. اگر جوانان خوب تمرین کنند و بیشتر به جام جهانی فکر کنند وقتی به سن ما رسیدند غبطه این روزها را نمی خورند.

وی در مورد عدم حضور کی‌روش در این مراسم گفت:  او باید می آمد اما این کار را نکرده است.

خبرگزاری فارس: کی‌روش باید به مراسم می‌آمد/ اکنون زمان تنش نیست

 

وی در مورد لغو اردوی تیم ملی و تنشی که در این ارتباط به وجود آمده است،‌عنوان کرد: اکنون زمان تنش نیست همه باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا حضور خوبی در جام جهانی داشته باشیم

وی گفت:حفظ نام ایران از همه چیز مهم تر است حالا این کار از سوی بازیکن قدیمی  تیم ملی باشد یا سرمربی خارجی تیم ملی باید تلاش کرد. احترام گذاشتن به یکدیگر از  این شرایط بر همه به خصوص سرمربی تیم ملی واجب است.

 

 

گودرزی:کفاشیان بهتر می داند چرا کی‌روش نیامد؟!

 

خبرگزاری فارس: گودرزی: از کفاشیان بپرسید چرا کی‌روش نیامد؟!

محمود گودرزی پس از پایان مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در مورد این مراسم  گفت: مراسم خیلی خوبی بود اما من مطلع نیستم که کی‌روش نیامد. بهتر از کفاشیان بپرسید زیرا ایشان مدعوین را دعوت کردند مراسم هم خوب بود.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه مراسم اظهار داشت: کی روش با اسپانسر تیم ملی  فعلا تفاهم ندارد

علی کفاشیان گفت: با پیشنهادی که خانم ابتکار دادند مسئله حک یوزپلنگ آسیایی روی پیراهن مورد موافقت قرار گرفت و همانطور که بلاتر قول داده بود این امر عملی  شد. این موفقیت خوبی است. البته اندازه یوزپلنگ بزرگ بود و قرارشد در ابعاد کوچکتری روی پیراهن آن را قرار دهیم.

وی در مورد عدم حضور کی‌روش در این مراسم یادآور شد: تفاهماتی بین اسپانسر و سرمربی تیم ملی وجود دارد که این امر صورت نگرفته بود البته ما نمی‌دانیم در سایر کشورها این تفاهمات صورت می‌گیرد یا خیر. آیا مقررات خاصی وجود دارد و یا اینکه تفاهم کلی صورت می‌گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اسپانسر تیم ملی خاطرنشان کرد: ما در حال مذاکره هستیم تا تکلیف مشخص شود تا پایان ماه اگر چک‌ها پاس نشود تصمیم خواهیم گرفت. این هفته مشخص می‌شود که چه اقدامی انجام دهیم.

 

وی در مورد اینکه آیا گزینه دیگری وجود دارد، تصریح کرد: پیشنهادات زیادی وجود دارد و اینکه عملی شود،‌مهم است.

کفاشیان در مورد اینکه چرا بازیکنان در این مراسم حاضر نشدند، گفت: اکثر بازیکنان در خارج از کشور بازی داشتند و نمی‌توانستیم ما هم این موضوع را معطل کنیم. روز گذشته پیراهن در فیفا مورد تائید قرار گرفت و امروز هم رونمایی شد.

وی در مورد اینکه سرمربی تیم ملی پیش از انتقاد از وزارت ورزش صحبت‌ها را با خود وزیر در میان بگذارد، گفت: وزیر تذکرات محکمی به کی‌روش داد تا مسائل را به خود وزارت انتقال دهد و با آنها در میان بگذارد.

وی در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی یادآور شد: ما برای اردوی آفریقای جنوبی با مشکل پول روبرو نبودیم می‌خواهیم تیم کامل در اردوها شرکت کند. اگر نتوانیم از ورزشکاران خود استفاده کنیم با مشکل روبرو می‌شویم. از ورزشکارانمان نظر خواستیم.

علی کفاشیان ادامه داد: کارلوس کی‌روش نگران برنامه‌های آینده تیم ملی است او می‌‌گوید چرا وقتی هزینه شده و در آفریقای جنوبی هتل رزرو کردیم این مشکلات به وجود می‌آید. او می‌خواهد تمامی افراد از تیم ملی حمایت کنند.

 

وی در مورد عدم حضور سرمربی تیم ملی در مراسم رونمایی از پیراهن تأکید کرد: به هر حال کارلوس کی‌روش اختلافی با اسپانسر تیم ملی داشت که نتوانست تفاهم کنند.

کفاشیان در مورد برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی تأکید کرد: این اردو به شرط حضور دو بازیکن ایران در قطر قرار شد برگزار شود فردا با مسئولان باشگاه قطری و کویتی تماس می‌گیریم تا اگر شد اجازه حضور این نفرات را کسب کنیم. به هر حال روی حضور این نفرات اصرار وجود دارد اگر این مسئله نشد باید در ایران اردو برگزار کنیم.

معاون وزیر ورزش گفت :ما با کی روش همچنان کر داریم و جلسات ادامه دارد

نصراله سجادی ادامه داد: فردا هم در ساعت ۱۱ با کی‌روش جلسه‌ای برگزار می کنیم و سعی خواهیم کرد این جلسات ادامه دار باشد. ما همه کار می کنیم تا تیم ملی عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد.

 

وی در خصوص این که گفته می شود کی روش با ناراحتی جلسه با وزیر ورزش را ترک کرده افزود: چنین چیزی نیست و همه چیز به خوبی برگزار شد. قرار است این جلسات باز هم ادامه داشته باشد.

جعفری  (نماینده  بخش خاورمیانه برند لباسهای تیم ملی) گفت:کی روش باید برند پیراهن تیم ملی را بپوشد

وی در مورد اینکه آیا این موضوع درست است که کی‌روش برای حضور در مراسم ۳۰۰ هزار دلار از آل‌اشپورت درخواست کرده، تاکید کرد: این پول را از من نمی‌خواست. او می‌خواهد که آل‌اشپورت اسپانسر شخصی‌اش در جام ملت‌ها و جام جهانی باشد. من با مارتین هم صحبت کردم و اگر به نتیجه برسیم این آمادگی را داریم که این مسئله را انجام دهیم.

جعفری یادآور شد: کی‌روش می‌تواند از کت و شلوار ساده برای حضور در نیمکت تیم ملی استفاده کند ولی به هیچ عنوان نمی‌تواند از برند دیگری استفاده کند. این موضوع در قرارداد ما ذکر شده است. اگر کی‌روش بخواهد از برند دیگری استفاده کند، جرائمی را در پیش خواهد داشت.

وی افزود: در طراحی پیراهن تیم ملی از تکنولوژی روز  استفاده شده است و بهتر است کی روش اختلافات خود را با دیگران حل کند و به راههای بهتر فکر کند تا حواشی کمتر شود.

خاطرنشان می شود؛در مراسمی که در هتل المپیک برگزار شد، از پیراهن تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های ۲۰۱۴ جام جهانی برزیل رونمایی شد.

در این مراسم جمع زیادی از اهالی ورزش و به ویژه فوتبال و برخی مقامات کشوری حضور داشتند.

این پیراهن در دو رنگ سفید و قرمز رونمایی شد. تیم ملی جوانان از این پیراهن رونمایی کرد.

 

 با رونمایی پیراهن تیم ملی مراسم هم به پایان رسید.

باوجود بحث های فراوان تمامی حاضران برای تیم ملی ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.

 

 



۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x