تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

تیونینگ باورنکردنی روی هیولای لکسوس+عکس

  • کد خبر : 19305
  • 13 بهمن 1392 - 8:44
تیونینگ باورنکردنی روی هیولای لکسوس+عکس

گران‌ترین شاسی‌بلند ژاپنی بازار ایران خودرویی که یکی از لوکس‌ترین‌ها در نوع خودش محسوب می‌شود، حالا خود را در دنیای تیونرها و اسپرت‌ها می‌بیند. تصور کنید این غول قدرتمند، باز هم قدرتمندتر شده است.

 

 

 

تیونینگ باورنکردنی روی هیولای لکسوس+عکس و فیلم

 

گروه خودرو؛ کمال مهر – یکی از گران‌ترین تولیدات لکسوس زیرمجموعه تویوتای ژاپن است. در ایران که گران‌ترین عضو این برند شناخته می‌شود. غول اشراف‌زاده‌ای به اسم LX570. لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین SUV در کل بازار.

حالا خبر می‌رسد کیلومترها آن سوتر تیونری صاحب‌نام به اسم هِنسی پیدا شده با شجاعت تمام دست روی یکی از خاص‌ترین‌ها بازار گذاشته است. اغلب شرکت‌های تیونینگ کاری به کار نسخه‌های لوکس ندارند. آنها یک‌ راست می‌روند سراغ اسپرت‌ها که اسپرت‌ترشان کنند.

گویا حکایت لکسوس LX فوق چیز دیگری است. در ظاهر اصلاً به نظر نمی‌آید که تغییر چشم‌گیری را تجربه کرده باشد ولی وقتی سینه‌اش را می‌شکافیم تازه به اصل قضیه پی می‌بریم. 

باورکردنی نیست که اکنون برای موتور ۵۷۰۰ سی‌‌سی این هیولا یک توربوشارژر در نظر گرفته شده است. با نصب این تقویت‌کننده و هم‌چنین برنامه‌نویسی مجدد ECU (مرکز کنترل الکترونیکی) قدرت آن به مرز ۵۰۰ اسب‌بخار رسیده است. این یعنی افزایش ۱۱۷ اسب‌بخاری خروجی نهایی.

این هیولای سنگین‌وزن مثل یک کوپه سوپراسپرت می‌تواند صفر تا صد را در تنها ۶.۶ ثانیه بپیماید. با این خودرو می‌شود ۴۰۰ متر را در ۱۴.۶ ثانیه با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت طی کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x