تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

برخی در حال باز‌تولید فتنه سال ۸۸ از طریق پاک کردن صورت مسأله فتنه هستند

  • کد خبر : 19368
  • 13 بهمن 1392 - 14:28
برخی در حال باز‌تولید فتنه سال ۸۸ از طریق پاک کردن صورت مسأله فتنه هستند

دبیر‌کل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما احساس می‌کنیم برخی درحال باز تولید فتنه سال ۸۸ از طریق پاک کردن صورت مسأله فتنه هستند؛ مردم نسبت به این حرکت حساس بوده و در روز ۲۲ بهمن موضع قاطع خود را در این باره اعلام خواهند کرد.

 

 

به گزارش حوزه احزاب کمال مهر، “محمد نبی حبیبی” که در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی، سخن می‌گفت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: استقلال و آزادی و برپایی حکومت جمهوری اسلامی در ایران سه دستاورد مهم انقلاب است و هر سال که می‌گذرد ملت ما در تعمیق دولت‌سازی اسلامی و جامعه‌سازی دینی گام‌های مؤثر و بلندی برمی‌دارند.

حبیبی با اشاره به ریزش و رویش‌های انقلاب تصریح کرد: ریزش در هر انقلابی طبیعی است اما رویش‌ها مربوط به بنیانهای نیرومند فکری و عملی رهبری نهضت اسلامی است. این رویش‌ها آنقدر فراوان و فزاینده است که هر سال انقلاب از سال پیش قدرتمند‌تر در سطح ملی و سطح منطقه و سطوح جهانی ظاهر می‌شود.

وی افزود: شکی نیست نظام مبتنی بر ولایت فقیه نقطه قوت نهضت امام خمینی (ره) است. هم اوست که با عملی کردن  چنین نظریه‌ای دور تازه‌ای از نظریه‌پردازی در قلمرو فلسفه سیاسی اسلام گشود و آن را در برابر نخبگان و ملت‌های بپا خاسته از جور و ستم استکبار جهانی قرارداد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه خاطر نشان کرد: برخی گمان دارند با اقدامات آمریکا و غرب بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و مبارزات ملت به حاشیه رفته است ودشمنان اسلام توانسته اند نهضت‌های اسلامی را مهار کنند.این تصور غلط است اگر آمریکا پس از قیام ۱۵ خرداد۴۲ توانست انقلاب اسلامی رامهار کند این نهضت ها را هم مهار خواهد کرد. ملتهای منطقه بزودی به صحنه خواهند آمد و دستاوردهای به سرقت رفته خود را باز خواهند یافت.

حبیبی با اشاره به تهدیدات نظامی آمریکا و تکرار تهدید گزینه نظامی روی میز است، بیان داشت: ۳۵ سال است ملت ما محکم و استوار روی پای خود ایستاده است. گزینه‌های سخت و نرم دشمن را پشت سر گذاشته است. بلوف‌های آمریکا نمی‌تواند ملت ما را بترساند. اگر آمریکا دیوانگی کند ملت ما آنچنان درسی به دشمن خواهند داد که در تاریخ ماندنی شود. در صورت ارتکاب این دیوانگی از طرف آمریکا صحنه نبرد به وسعت جغرافیایی است که منافع آمریکا در آن قرار دارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیانیه مجمع روحانیون مبارز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب گفت: بنده متأسفم از اینکه کسانی که خود را داعیه‌دار انقلاب و همراهی با امام(ره) می‌دانند در بیانیه خود یک کلمه از آمریکا، استکبار جهانی و تهدیدات دشمن به میان نیاورده‌اند.

وی با اشاره به بخشی از بیانیه مجمع روحانیون مبارز که به بهانه باز شدن فضای همدلی خواستار رفع حصر سران فتنه شده‌اند، گفت: سران فتنه با عدم پذیرش رای ملت و همراهی با سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی و قدرت رسانه‌ای غرب درصدد کودتا و انقلاب به اصطلاح رنگی علیه رای ملت بودند و هنوز هم بر این مشی خود اصرار می‌ورزند. چگونه رفع حصر آنها باعث فضای همدلی می‌شود.

حبیبی تاکید کرد: واقعیت این است برخی از اعضای مجمع در فتنه سال ۸۸ آتش بیار معرکه بودند و به این گفته امام(ره) که فرمودند “میزان رای ملت است ” وفادار نماندند. آنها حماسه بی نظیر مردم در پای صندوقها را به سخره گرفتند و رای ملت را برنتافتند و بنا را بر آشوب و فتنه نهادند و حاضر نیستند در پیشگاه ملت ایران و رهبری مظلوم انقلاب اعتراف به خطاهای خود کنند.

وی ادامه داد: ما احساس می‌کنیم برخی درحال باز تولید فتنه سال ۸۸ از طریق پاک کردن صورت مسأله فتنه هستند. مردم نسبت به این حرکت حساس می‌باشند و در روز ۲۲ بهمن موضع قاطع خود را در این باره اعلام خواهند کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود  در مورد نتایج ژنو۲ اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد نشست ژنو۲ دستاوردی نداشت، کسانی که در این نشست حضور داشتند اگر توافقی هم می‌کردند برای گروههای درگیر در سوریه توافقات آنها الزام‌آور نبود. چراکه آنها هیچ یک از گروههای درگیر را نمایندگی نمی‌کردند.صورت مسئله بحران در سوریه مشخص است.

وی افزود: اولاً باید ورود سلاح به سوریه از طریق غرب متوقف شود و تروریستهایی که از کشورهای غربی و عربی به آنجا رفته‌اند باز گردند. ثانیاًدولت جدید از طریق رای ملت برگزیده شود نه نتیجه یک مذاکره آن هم در ژنو و آن هم با حضور کسانی که هیچ نقشی در طرفین مناقشه ندارند!

حبیبی بیان داشت: ما به نیات آمریکا و برقراری صلح در سوریه مشکوک هستیم. آنها می‌خواهند مهمترین کشور خط مقدم مقاومت علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی همچنان در بحران باقی باشد. برادرکشی دراین کشور نهادینه شود. حتی به صورت یک کشتاری تمام عیار علیه نیروهای مبارز در کشورهای اسلامی درآید. سوریه مهلکه‌ای شده است که آمریکا در کوره آدم‌سوزی آن نیروهای اسلامی به ویژه آنها که مقاومت در منطقه را نمایندگی می‌کنند را رو به فرسایش می‌برد. به همین دلیل نگذاشتند ایران برای حل مسئله سوریه به ژنو۲ برود.

وی در باره اظهارات مقامات قضایی در خصوص معوقات بانکی خواستار شد که دولت و قوه قضائیه با چند نماینده مجلس این موضوع را بررسی و گزارش را به ملت و دولت و مجلس ارائه دهند و متخلفان را مجازات نمایند و راه را برای تکرار تخلفات ببندند.

حبیبی تصریح کرد: مقامات قضایی می‌گویند سیستم‌های نظارتی بانکها به وظایف خود عمل نکردند و بانکها حتی حاضر نیستند دادخواست علیه بدهکاران بانکی بدهند. آیا ریاست محترم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی می‌تواند پاسخگوی افکار عمومی و مقامات قضایی کشور باشد.

وی افزود: امسال سال خلق حماسه اقتصادی است طبیعی است دولت برای خلق حماسه اقتصادی از بروز فساد و استمرار آن در حوزه اقتصاد جلوگیری کند.ما امیدواریم دولت در اسرع وقت گزارشی راجع به ویژه‌خواران و چگونگی برخورد با آنها به ملت بدهد.

انتهای پیام/

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x