تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

“نقشه شیطانی” آل سعود برای آوارگان فلسطینی در لبنان

  • کد خبر : 18821
  • 12 بهمن 1392 - 6:53
“نقشه شیطانی” آل سعود برای آوارگان فلسطینی در لبنان

یکی از مسئولان ارشد جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل از “نقشه شیطانی” آل سعود برای آوارگان فلسطینی در لبنان و سوریه و تلاش برای سوء‌استفاده از آنها به منظور دستیابی به اهداف شوم خود پرده برداشت.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از شبکه العالم؛ ابوعماد رامز، نماینده جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین شاخه فرماندهی کل در لبنان نقش مخرب عربستان در سوریه را امری روشن و واضح عنوان و تاکید کرد که مسئولان سعودی در همه مجامع بین المللی به حمایت خود از گروه های تروریستی اذعان کرده اند.
 
رامز افزود: سعود الفیصل وزیر امورخارجه عربستان به تازگی بر لزوم مسلح کردن گروه های مزدور برای براندازی نظام دمشق تأکید کرده است.
 
نماینده جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین در لبنان، درباره نقش عربستان در بحران موجود در اردوگاه آوارگان فلسطینی الیرموک در جنوب دمشق نیز گفت: گویا عربستان می خواهد از بحران اردوگاه یرموک برای نیل به اهداف خود در کنفرانس ژنو ۲ بهره برداری کند زیرا قضیه فلسطین با توجه به اهمیتش بیشتر از قضیه سلاح های شیمیایی سوریه قابل سوء استفاده است.
 
رامز خاطرنشان کرد: عربستان می خواهد از قضیه فلسطین برای اعمال فشار بر نظام سوریه و جلوه دادن این نظام حامی مقاومت به عنوان قاتل و دشمن فلسطینی ها سوء استفاده کند تا وجهه نظام دمشق که سدّی در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی در منطقه است، در افکار عمومی تخریب شود.
 
وی افزود: ما از نقشه عربستان برای تخریب وجهه نظام سوریه آگاه هستیم و تلاش می کنیم که مانع سوء استفاده ریاض از بحران اردوگاه الیرموک شویم بحرانی که تنها ذینفع آن رژیم صهیونیستی است.
 
رامز اعلام کرد: آمریکا نیز همپای عربستان فشارهایی را به تشکیلات خودگردان فلسطین برای تن دادن به خواسته های رژیم صهیونیستی و پایمال کردن حقوق فلسطینیان به خصوص حق بازگشت آوارگان فلسطینی اعمال می کند.
 
نماینده جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین (فرماندهی کل ) در لبنان همچنین درباره دخالت عربستان در امور لبنان گفت: بی شک عربستان مجدانه تلاش می کند که اردوگاه های آوارگان فلسطینی لبنان را درگیر جنگ با گروه های مقاومت به خصوص حزب الله کند تا وجهه این گروه ها را تخریب نماید.
 
رامز اعلام کرد: بی شک عربستان با آمریکا و رژیم صهیونیستی در ضربه زدن به مقاومت همدست است و پیام ما به مسئولان و مردم لبنان این است که گروه های مقاومت فلسطینی بی طرف باقی خواهند ماند و با گروه های مقاومت لبنان که حامی مقاومت فلسطین هستند، به هیچ وجه درگیر نخواهند شد.
 
وی که با خبرگزاری آسیا گفت وگو می کرد، افزود: رسانه های لبنان باید متوجه توطئه های عربستان در منطقه باشند و در انتشار ان, فلسطاخبار دقت کنند و نباید مطالبی را که هدف از آن ضربه زدن به مقاومت لبنان است، انعکاس دهند و باید بدانند که سلاح مقاومت فلسطین فقط به سوی یک دشمن مشترک یعنی اسرائیل نشانه گرفته شده است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x