تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

مردم آمریکا خواستار اخراج خواننده صهیونیستی شدند+ تصاویر

  • کد خبر : 19158
  • 12 بهمن 1392 - 15:56
مردم آمریکا خواستار اخراج خواننده صهیونیستی شدند+ تصاویر

مردم آمریکا با امضای طوماری که در سایت کاخ سفید توسط یک شهروند آمریکایی راه افتاده است، خواستار اخراج و لغو کارت سبز خواننده صهیونیستی جاستین بیبر شده‌اند.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،دیده‌بان نوشت: “جاستین بیبر” “Justin Drew Bieber” متولد مارس سال ۱۹۹۴ خواننده نوجوان کانادایی است که در سال ۲۰۰۸ به خاطر پست ویدئوهایی در یوتیوب به شهرت جهانی رسید.مادر جاستین (پاتی مالت) در ۱۷ سالگی جاستین را از فردی به نام “جک بیبر” باردار می شود( ازدواجی رخ نداده بود)، به همین دلیل، پدر جاستین در همان کودکی به دلیل نداشتن هیچ قید و بندی به خانواده، جاستین و مادرش را به حال خود رها می کند.

در همان روزهای اولیه که ویدئوهای منتشر شده بیبر در فضای مجازی مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده بود، عوامل رژیم صهیونیستی نیز دست به کار شده و با پیشنهادات اغوا کننده، به بهانه پرورش جاستین، مادر وی را قانع کردند تا جاستین را نزد خود تربیت کنند.

هنگامی که جاستین تنها ۱۳ سال داشت، “اسکوتر بران” “Scooter Brown”، مهره‌یاب معروف آمریکایی-اسراییلی، بیبر را شناسایی کرده و پس از رایزنی با خانواده او، این نوجوان کم سن و سال را تحت تربیت خود قرار می‌دهد.

اسکتور بران که اکنون مدیر برنامه و همه‌کاره جاستین بیبر است به عنوان پدر صهیونیست این نوجوان شناخته می شود.

وی چنان تاثیری روی جاستین گذاشته است که بیبر در تمام کنسرت‌های خود آداب صهیونیست‌ها را به جا آورده و علائم و نشانه‌های صهیونیستی را در لباس‌ها و خالکوبی های خود طراحی می کند. به علاوه، در سال ۲۰۱۱، با هماهنگی اسکوتر و حمایت‌های مالی بنیاد شیمون پرز، جاستین کنسرتی را در سرزمین‌های اشغالی برگزار کرد.

به هرحال در حال حاضر به خاطر آثار سوئی که این فرد بر روی جوانان امریکایی داشته است، شهروندان امریکایی برای صیانت از فرهنگ خود و همچنین خطراتی که این فرد برای جامعه آنان داشته است بالغ بر ۱۷۵ هزار امضا داشته اند تا موجبات اخراج و لغو کارت سبز این خواننده صهیونیستی را فراهم آورند.

در مقابل طرفداران جاستین کمتر از ۱۰۰۰ امضا داشته اند و فاصله ای طولانی با موافقین اخراج وی دارند. آنها به بالغ بر ۹۹ هزار امضا نیاز دارند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x