تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

“رضا کیانیان” در مقابل “هما روستا” سر تعظیم فرود آورد

  • کد خبر : 18846
  • 12 بهمن 1392 - 7:12
“رضا کیانیان” در مقابل “هما روستا” سر تعظیم فرود آورد

در بزرگداشت “هما روستا”، “مهدی هاشمی” و “جهانگیر میرشکاری”؛ “رضا کیانیان” و “رخشان بنی اعتماد” از “هما روستا” تقدیر کردند و “سعید راد” و “فرامرز قریبیان” جوایز برگزیدگان پوستر و تبلیغات را اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، در ادامه‌ی مراسم افتتاحیه کلیپی برای بزرگداشت “هما روستا”، “مهدی هاشمی” و “جهانگیر میرشکاری” پخش شد و بعد از آن نیز از “رضا کیانیان” و “رخشان بنی اعتماد” دعوت شد تا از “هما روستا” پیشکسوت عرصه‌ی هنر تقدیر کنند.

“رضا کیانیان” در این مراسم گفت: افتخار می‌کنم که برای بزرگداشت “هما روستا” به روی صحنه آمدم چرا که اولین جایزه را از “هما روستا” گرفتم و با او در صحنه تئاتر درخشیدم. به همین جهت در اینجا برای او سر تعظیم فرود می‌آورم.

وی در ادامه گفت: از آقای وزیر درخواست می‌کنم که در هیات دولت مسئله‌ی آلودگی هوا را مطرح کنند چون مانند قاتلی زنجیره‌ای مردم ما را به کشتن می‌دهد.

“رخشان بنی اعتماد” تهیه کننده و کارگردان سینما نیز عنوان کرد: با ادای احترام به “هما روستا” در این مراسم حاضر شدم چرا که حضور بی مثالش نشان از چگونه ماندگار شدن او در این عرصه است.

همچین “هما روستا” ضمن تشکر از “رخشان بنی اعتماد” و “رضا کیانیان” اظهار داشت: حضور مردم و لطف و نگاه آنان من را دل گرم کرده و مهر و نگاهشان به من، زندگی را برایم امیدوار می کند.

بنابر این گزارش، در ادامه‌ی مراسم بزرگداشت “مهدی هاشمی” نیز با حضور “غلام ژاپنی” و “دولت شاهی” و “ذوالفقاری” صورت گرفت. این ۳ نفر از همکاران ۳۵ ساله‌ی مهدی هاشمی در عرصه سینما بودند.

مهدی هاشمی بعد از دریافت لوح تقدیر خود عنوان کرد: بعد از ۶۷ سال سن قادر به تحمل این بزرگداشت نیستم اما به خاطر حضور دوستان ۳۵ ساله‌ام در این مراسم حضور پیدا کردم.

همچین مراسم بزرگداشت “جهانگیر میرشکاری” مدیر فیلم برداری عرصه سینما با حضور “سیروس الوند” و “کاوه سماک باشی” انجام گرفت. همچنین بعد از برگزاری بزرگداشت بزرگان سینما از “سعید راد” و “فرامز غریبیان” برای بخش برگزیدگان تبلیغاتی دوره‌ی گذشته‌ی جشنواره دعوت به عمل آمد.

در بخش پوستر امیر رضا خورشیدی، سیمرغ بلورین فیلم سر به مهر را دریافت کرد، همچنین در بخش آنونس نیز سیمرغ بلورین به مانی حقیقی برای فیلم پذیرایی ساده اهدا شد و جواد جلالی سیمرغ بلورین بخش عکس را برای فیلم برلین منفی ۷ دریافت کرد.

همچین “مانی حقیقی” بعد از دریافت جایزه‌ی خود گفت: این آنونس در شرایط بد و نقد‌های منفی ساخته شد که افرادی چون مسعود فراستی و نویسندگان محترم خبرگزاری فارس صورت گرفت و از این بابت تشکر می کنم؛ و موضوعی دیگر این‌که در دولت جدید حرفی از مدیران حوزه‌ی هنری زده نمی‌شود.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x