تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قاضی‌پور: جان نمایندگان مجلس در خطر است/ لاریجانی: برای‌تان بخش آتش‌نشانی درست می‌کنیم!

  • کد خبر : 19064
  • 12 بهمن 1392 - 14:11
قاضی‌پور: جان نمایندگان مجلس در خطر است/ لاریجانی: برای‌تان بخش آتش‌نشانی درست می‌کنیم!

قاضی‌پور خطاب به لاریجانی گفت: آقای لاریجانی من خودم دوره آتش‌نشانی دیده‌ام اگر شما آتش بگیرید شما را نجات خواهم داد. من شما را دوست دارم اما این گل‌ها و دیوارها باید برداشته شود.

 

خبرگزاری فارس: قاضی‌پور: جان نمایندگان مجلس در خطر است/ لاریجانی: برای‌تان بخش آتش‌نشانی درست می‌کنیم!

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی کمال مهر، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی طی تذکری با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و تغییر داده شدن جای صندلی‌ها و نصب گل گفت: تذکر من به شخص رئیس و هیات رئیسه درباره صحن علنی مجلس و نصب این گل‌ها است.

وی افزود: طراح صحن علنی مجلس آدم با عقلی بوده است و برای حوادث پیش‌بینی‌های لازم را کرده بود اما شما به جای اینکه آتش‌نشانی برپا کنید اورژانس برپا کردید و جایی که برای عبور آتش‌نشان‌ها در قسمت درب شرقی بوده است را بسته‌اید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: شما با این تغییرات راه فرار را بسته‌اید و این درب‌ها همیشه بسته است. جان نمایندگان در خطر است آنها در موقع خطر از کجا فرار کنند امکان اینکه ۵۰، ۶۰ نفر از نمایندگان جانباز مجلس در این صورت زیر پاها له می‌شوند.

قاضی‌پور گفت: خواسته ما و نمایندگان این است که این گل‌ها و دیوارها را از صحن علنی بردارید که راه فرار باشد. طراحی چنین دکوری آدم بی‌عقلی بوده است. تمام درب‌ها بسته شده است و حتی جان حضرت عالی در خطر است.

لاریجانی رئیس جلسه علنی امروز گفت: شما نگران جانتان نباشید.

قاضی‌پور در ادامه سخنان خود گفت: جان نمایندگان در آینده در خطر است و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای بیفتد هیچ‌کس نمی‌تواند فرار کند.

رئیس جلسه علنی مجلس در ادامه گفت: برای شما یک بخش آتش‌نشانی درست می‌کنیم.

قاضی‌پور در پاسخ به این جواب لاریجانی گفت: آقای لاریجانی من خودم دوره آتش‌نشانی دیده‌ام اگر شما آتش بگیرید شما را نجات خواهم داد. من شما را دوست دارم اما این گل‌ها و دیوارها باید برداشته شود.

لازم به ذکر است از دو هفته پیش صحن علنی مجلس شورای اسلامی دچار تغییراتی شده است و برخی دکورهای جدید در آن نصب شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x