تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دایی:برخی که انگ می‌چسبانند در تیم‌های در حال سقوط بودند/سید‌جلال بعد از بردن جام می‌تواند برود

  • کد خبر : 18855
  • 12 بهمن 1392 - 7:20
دایی:برخی که انگ می‌چسبانند در تیم‌های در حال سقوط بودند/سید‌جلال بعد از بردن جام می‌تواند برود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اکنون وظیفه هیات مدیره و مسئولان باشگاه است تا تیم را حمایت کنند.اگر حمایت باشگاه و مسئولان هیات مدیره را داشته باشیم با آنکه کار سخت است می توانیم امیدوار باشیم.

 

خبرگزاری فارس: دایی:برخی که انگ می‌چسبانند در تیم‌های در حال سقوط بودند/سید‌جلال بعد از بردن جام می‌تواند برود

 

به گزارش کمال مهر، علی دایی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: باید به هواداران و بازیکنان خوبمان تبریک بگویم. در زمین خوب کار کردیم در نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و استفاده بردیم. بازی قشنگی بود. در نیمه اول به حریف فرصت موقعیت سازی ندادیم. بعد از ۱۰ نفره شدن حریف خوب بازی کردیم. ما رو به جلو بازی می کردیم دنبال حفظ نتیجه نبودیم. می توانستیم بیشتر گل بزنیم. یک گل سالم ما به اشتباه آفساید اعلام شد. تیم در این ۲-۳ ماه خیلی تحت فشار بود. مخصوصا بازیکنان. در چند بازی بد نتیجه گرفتیم. بیش از یک ماه است که تنها هستیم.

وی افزود: اکنون وظیفه هیات مدیره و مسئولان باشگاه است تا تیم را حمایت کنند.اگر حمایت باشگاه و مسئولان هیات مدیره را داشته باشیم با آنکه کار سخت است می توانیم امیدوار باشیم هواداران مطمئن باشند کم نمی گذاریم با کمی ها می سازیم اما تنها نمی شود ما مجموعه هستیم و باید با هم کار کنیم تا تمام توان را بگذاریم.

وی در مورد اظهارات کرانچار در مورد داوری این مسابقه افزود: نظر او برای من محترم است. خودم فکر می کردم داور کارت زرد می دهد بازیکن آنها بعد از اینکه ۲ بر صفر عقب بودند اخراج شد. کرانچار وقتی بعد از آن بازی حرفهای زیادی زد الان می فهمد وقتی عقب است اخراج ناحق چیست. این چوب خداست. همین فصل طعم این موضوع را فهمیدند بازی رفت را فراموش نکنید دنیا بالا و پائین زیاد دارد. ۵ هفته تا آخر مانده اما اکنون اول راه هستیم لیگ را با ۳ امتیاز شروع می کنیم اما باید زحمت بکشیم به توان بازیکنان ایمان دارم.

سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: اگر راجع به این مسائل بخواهیم صحبت کنم بعد از بازی رفت با سپاهان مشکلات آغاز شد می توان امیدوار بود خداوند به بنده ای که زحمت می کشد کمک می کند. همه چیز حل می شود. سید جلال حسینی و تمام بازیکنان ما با غیرت هستند. در هفته اخیر انگ‌های نا مربوط به بچه های ما زدند. تیم ما نیاز به حمایت دارد کسی که پرسپولیس را دوست دارد باید در شرایط بحرانی و باخت به ما کمک کند. در تلویزیون و جاهای دیگر دیدم انگ های بدی را می گویند این افراد در تیم ‌هایی که بودند فقط سقوط کردند کسانی که خود را پرسپولیسی می دانند در باخت باید کمک کنند. این غیرت و مردانگی آنها را نشان می دهد اگر به تیم کمک کنند. تا روزی که باشم تمام تلاشم را می ‌کنم.

وی در مورد اینکه سید جلال حسینی بعد از بازی اعلام کرده احتمالا امشب به قطر می رود، گفت : اینطور نیست  این حرف ها مطرح نیست این چیزها را از خودتان در نیاورید! سید جلال می ماند انشاالله بعد از بالا بردن جام می‌تواند برود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x