تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

“الگو”های زندانی و خارج‌نشین خاتمی!

  • کد خبر : 18549
  • 11 بهمن 1392 - 16:08
“الگو”های زندانی و خارج‌نشین خاتمی!

قریب به اتفاق فعالان سیاسی خارج‌نشین به صراحت دشمنی خود با انقلاب اسلامی را اعلام کرده‌اند با این حال خاتمی آنها را الگو خوانده است!

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر،سید محمد خاتمی در اظهاراتی “انهایی که در زندان و حصر هستند” و “آنها که در خارج اند” را “الگو” نامید!به گزارش گروه سیاسی صراط، خاتمی که در جمع خانواده شهدای گروه منصورون صحبت می کرد، برای چندمین بار در اظهارات اخیر خود تلویحا منظور خود از “همدلی بیشتر، رفع کدورت ها وسوء تفاهم ها” را نادیده گرفتن خطاهای گذشته افراد عنوان کرد.

او که با گذشت بیش از ۴ سال از فتنه، یکی از افرادی است که با وجود نقش  موثر در آن قضایا هنوز به اتهاماتش رسیدگی نشده است، گفت: امیدوارم که جامعه ما بسوی همدلی بیشتر رفع کدورت ها وسوء تفاهم ها پیش رود و همه الگوهایی که دراین جامعه هستند چه انهایی که در زندان و حصر هستند و امیدوارم هرچه زودتر شاهد آزادی آنان باشیم، چه آنها که در خارج اند دست به دست هم بدهند و برای اهداف انقلاب و برای عظمت و پیشرفت کشور همه با هم تلاش بکنند و بتوانیم بهتر و بیشتر رحمت و شفقت انقلاب را تجربه بکنیم تا خشم و غضب آن را.”

خاتمی اگرچه منظور خود را از “انهایی که در زندان و حصر هستند” به صراحت اعلام نکرد اما اشاره دائمی به لزوم رفع حصر سران فتنه تبدیل به ترجیع بند سخنرانی های اخیر او شده و تقریبا در هر سخنرانی خود جایی را برای آنها باز می کند.

با این وجود خاتمی در اظهارات اخیر به “آنها که در خارج اند” نیز اشاره کرده و ضمن “الگو” خواندن آنها خواسته است تا برای اهداف انقلاب دست به دست هم بدهیم. هنوز معلوم نیست منظور خاتمی کدام افراد را که در “خارج اند” در برمی گیرد و آیا از نظر او، چنین افرادی با اهداف انقلاب همسو هستند؟

نکته قابل تامل این است که قریب به اتفاق فعالان سیاسی که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برند، به صراحت مخالفت و دشمنی خود با انقلاب اسلامی را به کرات اعلام کرده اند و حتی بسیاری از آنها سالها پیش از فتنه راه خارج از کشور را در پیش گرفته اند، با این حال چگونه می توان در جهت اهداف انقلاب دست به دست آنها داد؟!

خاتمی که خود هنوز پرونده اتهاماتش در فتنه نزد افکار عمومی باز است چگونه چنین افرادی را “الگو” خوانده است؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x