تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

۷ ماه تجاوز افسر پلیس به دختر ۱۷ ساله فاش شد + عکس

  • کد خبر : 18292
  • 10 بهمن 1392 - 7:20
۷ ماه تجاوز افسر پلیس به دختر ۱۷ ساله فاش شد + عکس

به گزارش پلیس در پی شکایت خانواده یک دختر ۱۷ ساله از یک افسر پلیس، مبنی بر فریب دادن وی و برقراری رابطه نامشروع از سوی مقامات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر به نقل از اسوشیتد پرس ، جانتین لاکر افسر پلیس ۳۲ ساله شهر فرینکس واقع در ایالت آریزونای آمریکا با شکایت خانواده دختر جوان خلع سلاح و درجه شد.این افسر جوان توانسته بود از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک دختر ۱۷ ساله فریب و او را به برقراری رابطه جنسی ۷ ماهه وادار کند.

با افشای تست بارداری دختر جوان والدین وی بر علیه مامور پلیس شکایت کردند تا از طریق مراجع قانونی و قضایی پرونده آزار و اذیت جنسی این افسر پیگیری شود.

در گام نخست مأموران پلیس پس از بازبینی ایمیل و پیامک‌های ارسال و دریافت شده این افسر دریافتند پیامی از جانب قربانی مبنی در باردارشدن وی وجود دارد که جانتین لاکر با بی اطلاعی آن را منکر می‌شد.

در یکی از مکالمه‌های ضبط شده توسط دختر جوان که به دلیل دست داشتن صدای وی از جانب قربانی ضبط شده بود و تطبیق آن با صدای ضبط شده دیگری که از سوی مقامات پلیس از لاکر ضبط شد، صدای وی تأئید و مدرکی برای ارتباط وی با قربانی ۱۷ ساله شد.

وی پس از چند جلسه بازجویی و انکار موارد اتهام وارد در نهایت با شنیدن صدای خود در آخرین مکالمه‌اش با قربانی اعتراف به آنچه انجام داده بود،‌ نمود . جلسه دادگاه وی بزودی برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x