تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جاده چالوس این هفته یک طرفه می‌شود / تردد موتورسیکلت‌ ممنوع

  • کد خبر : 18452
  • 10 بهمن 1392 - 11:26
جاده چالوس این هفته یک طرفه می‌شود / تردد موتورسیکلت‌ ممنوع

رئیس پلیس راه استان البرز ضمن اعلام محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته در جاده‌های این استان، از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه یازدهم بهمن خبر داد

رضا اکبری اظهار داشت: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد و همجواری با پایتخت، در حقیقت شاهراه اصلی دسترسی استان‌های شمالی، غربی و شمال غربی کشور برای دسترسی به تهران به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: به همین دلیل جاده‌ها و محورهای برون شهری استان البرز همواره شاهد تردد تعداد کثیری از خودروها است که بخش مهمی از این خودروها در حقیقت مسافرانی هستند که بین استان تهران با استان‌های شمالی و شمال غربی کشور تردد می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: این حجم از تردد خودروها همواره در روزهای پایانی هفته و همچنین ایام تعطیل سال افزایش چشم‌گیری دارد، لذا برای کنترل ترافیک و تخلیه بار ترافیکی از جاده‌های اصلی استان لازم است که به صورت موقت محدودیت‌هایی توسط پلیس راه اعلام شود.

* محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی این هفته در جاده‌های البرز اعلام شد

اکبری در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه آیا در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته نیز شاهد اعمال محدودیت‌های موقت هستیم، گفت: بر اساس تجارب هفته‌های گذشته انتظار داریم که طی روزهای پایانی این هفته نیز شاهد بار ترافیکی در محورهای اصلی استان به ویژه جاده چالوس باشیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا پلیس راه استان البرز دستورالعمل اعمال محدودیت‌های ترافیکی را ابلاغ کرده که بر اساس آن از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۴ روز جمعه این هفته تردد خودروها از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: همچنین تردد تمام خودرو از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۴ همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

* تردد موتورسیکلت‌ها از جاده چالوس ممنوع اعلام شد

اکبری متذکر شد: بر اساس این دستورالعمل از ظهر روز گذشته نهم بهمن تا پایان روز جمعه یازدهم بهمن تردد انواع موتورسیکلت از جاده چالوس ممنوع است.

به گفته وی، این هفته محدودیت‌هایی نیز برای حرکت خودروهای سنگین به غیر از کامیون‌های حامل مواد سوختنی و مواد غذایی فاسد شدنی در نظر گرفته شده است که بر اساس آن تردد این خودروها از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز پنجشنبه دهم بهمن و همچنین جمعه یازدهم بهمن از محور کرج – چالوس ممنوع است.

اکبری در پایان با اشاره به بارش باران و برف در ارتفاعات استان البرز به ویژه جاده چالوس، از مسافران خواست تا پیش از حرکت از شرایط جوی جاده‌ها و شهر مقصد مطلع شده و خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز کنند.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x