تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مبلغی که نیروی آدم کش ترانسفر می کرد+ تصویر

  • کد خبر : 18232
  • 09 بهمن 1392 - 17:35
مبلغی که نیروی آدم کش ترانسفر می کرد+ تصویر

مبلغ تکفیری لبنانی که اخیرا در شهر عرسال در بقاع غربی لبنان دستگیر شده، به انتقال تروریست‌های انتحاری و عاملان انفجارهای اخیر حومه جنوبی بیروت و تأمین نیازهای لجستیکی آنها اعتراف کرده است.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،نهادهای دولتی این کشور دستگیری یک مبلغ افراطی در شهر عرسال واقع در بقاع غربی را در ارتباط با انفجارهای اخیر تأیید کرده اند و این فرد در بازجویی های اولیه به انتقال تروریست های انتحاری، مواد منفجره و خودروهای بمب گذاری شده ای که در ضاحیه جنوبی بیروت منفجر شدند، اعتراف کرده است. 

رضوان مرتضی روزنامه نگار و کارشناس مسائل جنبش های اسلامگرا در این باره به شبکه العالم گفت: دستگاه های امنیتی اعلام کرده اند که عمر الاطرش در بازجویی ها اعتراف کرده که در انتقال تروریست های انتحاریِ عامل انفجارهای اخیر در ضاحیه جنوبی و تأمین نیازهای لجستیکی آنها دست داشته است.

 

مرتضی گفت: عمر الاطرش، اعتراف کرده که سه کمربند انفجاری و چند بمب دست ساز از یک فرد در منطقه عرسال دریافت کرده و آنها را به افرادی که قصد انجام عملیات تروریستی انتحاری در جنوبی بیروت را داشتند، تحویل داده است.

 

عمر الاطرش

ناظران بر این باورند که الاطرش از عوامل فعال عضو گروه های جبهه النصره، داعش و گردان های عبدالله عزام بوده است.

 

اقدامات تروریستی این فرد افراطی در حالی صورت گرفته که شیخ محمد رشید قبانی، مفتی اهل تسنن لبنان اخیرا اعلام کرد: هرگونه عملیات انتحاری با هدف کشتار افراد بی گناه هم کیش و هموطن، یک ظلم آشکار و عملی حرام و اقدامی نا به جا است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x