تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

هشدار آقای رئیس جمهور درباره تحریم ایران

  • کد خبر : 18001
  • 09 بهمن 1392 - 8:45
هشدار آقای رئیس جمهور درباره تحریم ایران

باراک اوباما برای پنجمین بار در دوران ریاست‌جمهوری خود به کنگره رفت و نطق سالانه خود را ایراد کرد؛ نطقی که بخش‌ عمده‌ای از آن به مسائل اقتصادی اختصاص یافت. اوباما در این سخنرانی به مسأله ایران نیز اشاره کرد و گفت که در شرایط کنونی تحریم‌های کنگره را علیه تهران وتو خواهد کرد.

کمال مهر: باراک اوباما برای پنجمین بار در دوران ریاست‌جمهوری خود به کنگره رفت و نطق سالانه خود را ایراد کرد؛ نطقی که بخش‌ عمده‌ای از آن به مسائل اقتصادی اختصاص یافت. اوباما در این سخنرانی به مسأله ایران نیز اشاره کرد و گفت که در شرایط کنونی تحریم‌های کنگره را علیه تهران وتو خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی سالانه خود در کنگره ابتدا رئوس صحبت‌هایش را گفت؛ از بالا بردن حداقل دستمزد کارگران تا تولید بیشتر در کشور و تمرکز بر صنایع الکترونیک. اوباما از ضرورت سرمایه‌گذاری در تحقیق گفت و از حفاظت از محیط زیست. در صحبت از هرکدام از این موارد هم از کنگره آمریکا خواست تا با تصویب قوانین مورد نظر او کمک کند تا به این اهداف برسد.

او درباره حفاظت از محیط زیست آمریکا تاکید کرد، تغییرات جوی مسأله‌ای ثابت شده است و باید برای آن کاری کرد.

اوباما درباره موضوع ایران با بیان این که باید به دیپلماسی فرصت داد، گفت که در شرایط کنونی تحریم‌های کنگره را علیه تهران وتو خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در اواخر سخنرانی سالانه‌اش از یک کهنه‌سرباز آمریکایی قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

خبرگزاری ایسنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x