تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

باید از ظرفیت رسانه‌ها برای توسعه البرز استفاده شود

  • کد خبر : 18094
  • 09 بهمن 1392 - 9:51
باید از ظرفیت رسانه‌ها برای توسعه البرز استفاده شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: برای اجرای برنامه‌های و طرح‌های مهم به ویژه در حوزه فرهنگ‌سازی از ظرفیت‌های بالای رسانه‌های استان استفاده مناسب صورت گیرد.

سید موسی حسینی کاشانی اظهار داشت: در دنیای امروز رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جوامع به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی دارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات استان البرز دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی هستند و اکثریت خبرنگاران و اهالی رسانه این استان در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و بصیرت افزایی جامعه تلاش می‌کنند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: این توانمندی‌ها در حالی است که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران البرزی با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده و با وجود کمبودها و کاستی‌ها از هیچ تلاشی برای اطلاع‌رسانی به مردم و خدمت به جامعه فروگذاری نکرده‌اند.

حسینی کاشانی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای برنامه‌های خود از ظرفیت‌های رسانه‌ها به ویژه نگاه نقادانه و دلسوزانه آنها استفاده کنند.

وی بیان داشت: از سوی دیگر اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان البرز بدون همراهی و تعامل و استفاده از توانمندی رسانه‌ها نتیجه مطلوب و کاملی در بر نخواهد داشت.

حسینی کاشانی خاطر نشان کرد: اداره ارشاد استان البرز در تلاش است تا با اجرای طرح‌های لازم، زیرساخت‌های استفاده مناسب از توانمندی، پتانسیل و ظرفیت‌های رسانه‌ای این استان را فراهم سازد.

وی تاکید کرد: همچنین در تلاش هستیم تا از فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران در البرز حمایت کرده و معتقدم برخی از هجمه‌ها و انتقادها نسبت به عملکرد رسانه‌ها کم لطفی است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های بسیاری را برای به انحراف کشاندن ذهن جوانان ایران اسلامی در دستور کار دارند، گفت: ما با تهاجم بی‌وقفه فرهنگی دشمنان و کشورهای غربی روبه‌رو هستیم و رسانه‌ها و فرهنگیان و اصحاب قلم نقش بسیار مهم و حساسی در خنثی‌سازی این توطئه‌ها بر عهده دارند.

حسینی کاشانی در پایان اظهار داشت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان البرز نیز باید با درک اهمیت و حساسیت کار خود، آگاه بوده و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تلاش بیشتری داشته باشند.

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x