تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

مجمع نخبگان بهارستان آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 17774
  • 08 بهمن 1392 - 12:07
مجمع نخبگان بهارستان آغاز به کار کرد

فرماندار بهارستان از آغاز به کار مجمع نخبگان در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش کمال مهر، سعید ناجی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های مختلف این شهرستان اظهار کرد: ایجاد این مجمع می‌تواند در شناسایی نخبگان این شهرستان موثر باشد.

وی با بیان اینکه شناسایی نخبگان می‌تواند در تولید علم و توسعه و پیشرفت شهرستان و به تبع آن کشور تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد، افزود: با شناسایی نخبگان باید گام‌های خود را به سمت ارائه امکانات بیشتر به آنان برداریم.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه ساماندهی امور مربوط به پژوهش، علم و فناوری، شناسایی نخبگان و ساماندهی آنها از مهمترین اهداف راه‌اندازی این مجمع است، ادامه داد: این مجمع با همکاری همه دستگاه‌های این شهرستان آغاز به کار کرده است.

ناجی تأکید کرد: در این راستا از این پس کارهای پژوهشی و علمی به صورت کارشناسی پیگیری می‌شود.

به گفته وی علاقه‌مندان می‌توانند به منظور عضویت در مجمع نخبگان شهرستان بهارستان از امروز تا ۲۰ بهمن به این مرکز مراجعه کنند.

ناجی از پژوهشگران، اساتید، مخترعین، قهرمانان ورزشی و فعالان عرصه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و… دعوت کرد تا به این مجمع مراجعه کرده و نام خود را در این مرکز به ثبت برسانند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مهمترین وظیفه مسئولان خدمات رسانی به مردم است، گفت: باید هر چه در توان داریم در مسیر خدمات رسانی به مردم استفاده کرده و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

فرماندار بهارستان افزود: توسعه و پیشرفت این شهرستان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است لذا با اختصاص اعتبارات می‌توانیم این مهم را در مسیر مطلوب خود پیش ببریم.

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x