تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

سران فتنه با طناب مشاوران خود در چاه رفتند/ برخی سیاسیون تا کی با پلکان تخریب دیگران بالا می‌روند؟

  • کد خبر : 17633
  • 08 بهمن 1392 - 8:32
سران فتنه با طناب مشاوران خود در چاه رفتند/ برخی سیاسیون تا کی با پلکان تخریب دیگران بالا می‌روند؟

نائب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تا کی بایستی در این مملکت جریانات از روی پلکان تخریب دیگران بالا روند؟ پلکان تخریب دیگران قابل اعتماد نبوده و پایه‌هایش لرزان است.

 

 

“محسن کوهکن” ، با اشاره به اظهارات یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب که انتقاد اصولگرایان از دولت را ترس از دست دادن کرسی‌های مجلس آینده از سوی آنان می‌داند، اظهار داشت: زمانی که دوستان ما سوار متروی اعتدال می‌شوند، بایستی از این فرصت برای آینده استفاده کنند، در این راستا بایستی نیم نگاهی به عملکرد خود و دوستان قبل نیز داشته باشند، چرا که با منطق و برنامه راحت‌تر می‌توان پیش رفت.وی ادامه داد: اگر قرار باشد جریان‌شناسی کرده و اتفاقات اخیر را نبش‌قبر و کالبدشکافی کنیم، مشخص می‌شود که در این ۳۰ سال پیروزی انقلاب چه کسانی در قالب فرد حقیقی و چه تشکل‌هایی در قالب حقوقی و کدام جریانات تندروی داشته‌اند.

کوهکن تصریح کرد: عقیده من این است که به جای فرار به جلو و تمرکز بر روی تحلیل‌هایی که مشخص نیست در زمان خود انتخابات جواب درستی دهد و به سمت زمانی رویم که فضا را به التهاب و اصطکاک بکشانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به فضای قبل از انتخابات ۸۸ اضافه کرد: به خاطر دارم یکی از همین آقایان کاندیدا میزان رای خود کمتر از آرای باطله بود به همین شیوه دوست اصلاح‌طلب، رئیس‌جمهور وقت را نقد کرد، بنابراین من مخالف نقد نیستم، چرا که خود ما اصولگرایان نیز از منتقدان احمدی‌نژاد بودیم، بلکه با شیوه نقد مخالفیم.

وی تصریح کرد: نامه‌ای به وی (کاندیدا) نوشتم و در آن قید کردم “شما چندین ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری دیگران را تخریب می‌کنید، شک نکنید اگر رقبای شما بخواهند اقدامات دوران مدیریتی شما را با این شیوه برخورد کنند، مطالب زیادی گفته می‌شود.”

کوهکن ادامه داد: به وی (کاندیدا) گفتم”استفاده از شیوه تخریب به جای تعامل و بحث دوستانه برای تنویر افکار عمومی به درگیری لفظی کشیده می‌شود متاسفانه گوش نکرد.”

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: جدی‌ترین منتقدان دولت گذشته خود جریان اصولگرایی بود که نه تنها ایرادی برای این جریان سیاسی نیست، بلکه افتخاری است چرا که نه با افراد غیر اصولگرا (اصلاح طلب) و نه خود اصولگرایان ساخت حزبی و گروهی ندارد.

وی با اشاره به اظهارات مرحوم “عسگراولادی” پیرامون سران فتنه،  بیان داشت: بسیاری از افراد به صحبت‌های این مرحوم حمله کردند، اما من جزء مدافعان وی بودم، چرا که اگر در جریان ۸۸ فقط دو نفر را مقصر بدانیم پس مشاورینی که این دو با طناب آن‌ها به چاه رفتند چه می‌شوند؟ اگر این‌ها را نادیده بگیریم، چند سال دیگر مدعی خواهند بود.

کوهکن ضمن توصیه‌ای به دوستان اصلاح‌طلب اضافه کرد: شعار زیبنده اعتدالی که از آن صحبت می‌کنید اقتضای آن این است که انتقاد نیز به روش اعتدال باشد.

کوهکن با بیان اینکه بدبینی نسبت به جریانات سیاسی از زمان انتخابات  فضای خوبی را ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تا کی بایستی در این مملکت جریانات از روی پلکان تخریب دیگران بالا روند؟ این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بداند که پلکان تخریب دیگران قابل اعتماد نبوده و پایه‌هایش لرزان است.

وی اظهار داشت: بایستی این فعال سیاسی به اتکای خود و دوستان خود آن هم دوستانی که در سوابق آن‌ها رادیکالیسم نیست برنامه ارائه دهند و از طرفی بخواهند در فضای محترمانه و دوستانه انتخاباتی که دوسال با آن فاصله داریم برگزار شود.

انتهای پیام/

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x