تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کینه‌ صدای‌ آمریکا از مهران‌ مدیری

  • کد خبر : 17429
  • 07 بهمن 1392 - 15:14
کینه‌ صدای‌ آمریکا از مهران‌ مدیری

در حالی که این شبکه ها بودجه خود را به صورت رسمی از دستگاه های جاسوسی همچون MI6 (سازمان جاسوسی انگلیس) و سیا دریافت می کنند، برای کم اهمیت نمودن این اثر مهران مدیری، سعی در معرفی وی به عنوان یکی از نیروهای وزارت اطلاعات نمودند

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،برنامه صفحه آخر شبکه صدای آمریکا در برنامه اخیر خود به بهانه وقوع حادثه در پشت صحنه سریال معراجی ها، به بررسی سوابق و عملکرد مسعود ده نمکی پرداخت.

 مجری این برنامه با یادآوری سوابق مسعود ده نمکی در دوران اصلاحات و ایراد اتهاماتی به این کارگردان سینمای کشورمان، به بازخوانی یکی از خاطرات تشرف وی به محضر رهبر معظم انقلاب به نقل از حمید داودآبادی(دوست قدیمی مسعود ده نمکی و از نویسندگان به نام دفاع مقدس) نمود.
نکته جالب این بخش این بود که وی در هنگام معرفی حمید داودآبادی، اقدام به نشان دادن تصویری از وی نمود، که با دعوت سیامک انصاری (بازیگر) در پشت صحنه سریال ” قهوه تلخ ” حضور یافته و با مهران مدیری عکسی به یادگار گرفته بود.
مجری این برنامه در ادامه توضیحاتی را درباره این تصویر نشان داد و اظهار داشت: “ما اتفاقی به این تصویر دست پیدا کردیم و قصدی از نمایش این تصویر نداریم و نمی خواهیم این را بگوییم که مهران مدیری و سیامک انصاری ارتباطی با حزب الله دارند و شاید همین کار این دو نفر از سوی حزب اللهی ها به عنوان یک حسن و خوبی تلقی شود!”
به نظر می رسد با توجه به سابقه مهران مدیری در تولید فیلم بر علیه شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب با عنوان ” بمب خنده ” که چند سال قبل در فضای مجازی پخش و مورد استقبال شدید علاقه مندان به طنز و آثار مهران مدیری گردید، شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب به شدت از وی کینه به دل گرفته اند و با گذشت چند سال هنوز ناراحتی خود را از وی نتوانسته اند به فراموشی بسپارند و تلاش دارند به بهانه های مختلف اقدام به تخریب این هنرمند کشورمان نمایند.
لازم به ذکر است که با پخش فیلم مهران مدیری که به مذمت شبکه های ضدانقلاب و کلاهبرداری عوامل و مدیران آنها از مردم می پرداخت، موجی از تخریب های وی توسط ضدانقلاب شروع شد و تا چند ماه ادامه پیدا کرد .
در حالی که این شبکه ها بودجه خود را به صورت رسمی از دستگاه های جاسوسی همچون MI6 (سازمان جاسوسی انگلیس) و سیا دریافت می کنند، برای کم اهمیت نمودن این اثر مهران مدیری، سعی در معرفی وی به عنوان یکی از نیروهای وزارت اطلاعات نمودند.
این اقدام مهران مدیری به نحوی در افشای ماهیت واقعی این افراد و شبکه ها تاثیر داشت که   و برخی دیگر همچون شهرام همایون ( مدیر شبکه ضدانقلاب کانال یک) نیز به مدت چند ماه برنامه تلویزیونی خود را تعطیل کردند!
منبع: جام نیوز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x