تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

چرا موسوی و کروبی را از ادامه معارضه با انقلاب بازنمی‌دارند؟/چگونه رفع حصر آنان به آرامش کشور کمک می‌کند؟

  • کد خبر : 17405
  • 07 بهمن 1392 - 14:51
چرا موسوی و کروبی را از ادامه معارضه با انقلاب بازنمی‌دارند؟/چگونه رفع حصر آنان به آرامش کشور کمک می‌کند؟

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اعضای محترم هیئت موسس حزب اعتماد ملی به جای نامه پراکنی و فضاسازی‌های کاذب چرا نامه به موسوی و کروبی نمی‌نویسند و آن‌ها را از ادامه معارضه با انقلاب و نظام باز نمی‌دارند؟

 

 

 

 

کمال مهر:”محمدکاظم انبارلویی” رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به نامه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی پیرامون رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: تداوم حصر به خاطر معارضه با نظام است.

چرا موسوی و کروبی را از ادامه معارضه با انقلاب بازنمی‌دارند؟/چگونه رفع حصر آنان به آرامش کشور کمک می‌کند؟

وی با اظهار تاسف از اینگونه نامه‌پراکنی‌ها و فضاسازی‌های کاذب در کشور اضافه کرد: اعضای محترم هیئت موسس حزب اعتماد ملی به جای نامه پراکنی و فضاسازی‌های کاذب چرا نامه به موسوی و کروبی نمی‌نویسند و آن‌ها را از ادامه معارضه با انقلاب و نظام باز نمی‌دارند؟

وی ادامه داد: اعضای هیئت موسس حزب اعتماد ملی در این نامه تاکید بر نیاز کشور به آرامش چنین تقاضایی را کرده‌اند، سوال این است کسانی که ۸ ماه کشور را به اغتشاش و ناآرامی کشاندند و فرستادگان آن‌ها به آمریکا، اروپا، کنگره آمریکا و پارلمان اتحادیه اروپا التماس می‌کردند تحریم‌ها علیه ملت ایران را تشدید کنید، تا دولت ایران ساقط شود، چگونه رفع حصر آن‌ها به آرامش کشور کمک می‌کند؟

انبارلویی همچنین تصریح کرد: این هیئت موسس در نامه خود به رئیس جمهور به اصول ۱۱۳، ۱۲۱، ۲۰، ۲۲، ۳۳ اشاره و تقاضای رفع حصر کرده‌اند، کجای این اصول حکم به آزادی سران فتنه می‌دهد؟

*آقایان در نامه خود مطالبات خود را به عنوان مطالبه مردم در انتخابات دانستند، این یک دروغ آشکار است

انبارلویی گفت: آقایان در نامه خود مطالبات خود را به عنوان مطالبه مردم در انتخابات دانستند، این یک دروغ آشکار است، آن‌ها فکر می‌کنند انتخابات ۲۴خرداد انتخابات نیست، بلکه یک کودتاست، لذا مطالبات کودتاچیان را در این نامه مطرح کردند.
 
رئیس جمهور بایستی به فکر مجازات سران فتنه باشد نه رفع حصر

انبارلویی گفت: رئیس جمهور اگر بخواهد جلوی فتنه جدید را بگیرد و ملت ایران از یک سوراخ دوبار گزیده نشوند بایستی به فکر مجازات سران فتنه باشد نه رفع حصر.

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی در پایان افزود: اگر هیئت موسس و شورای مرکزی حزب اعتماد ملی صداقت دارند، اعتراف کنند که در انتخابات ۸۸ تقلبی صورت نگرفته است. رای ملت را ولو برخلاف نظر آن‌ها بوده بپذیرند و به دوستان خود در حصر نیز بگویند دست از معاندت با اسلامیت و جمهوریت نظام بردارند، شاید راهی برای برون رفت از مشکلات آن‌ها پیدا شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x