تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

مقابله با رخنه فرق و عرفانهای نوظهور در مدارس استان البرز جدی تر دنبال خواهد شد

  • کد خبر : 17275
  • 07 بهمن 1392 - 8:47
مقابله با رخنه فرق و عرفانهای نوظهور در مدارس استان البرز جدی تر دنبال خواهد شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت : اولویت ما پرورش دینی و اخلاقی دانش آموزان است و مقابله با رخنه عرفانهای کاذب به طور جدی در مدارس استان البرز دنبال خواهد شد.

گروه استانی کمال مهر؛ خسرو ساکی در حاشیه جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش با حوزه های علمیه که در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما افزود : آماردقیقی در این خصوص که چه میزان فعالیت در بحث فرق ، عرفانهای نوظهور و کاذب و تبلیغ بهاییت در استان البرز وجود دارد در دسترس نیست ولی اخبار واصله حاکی از انجام اینگونه امور است که حتی یک مورد آن هم نباید در چنین جامعه اسلامی وشیعه مذهبی صورت بگیرد.

وی ادامه داد : در آموزش و پرورش نظام جمهوری اسلامی بر اساس فلسفه آموزش و پرورش و سند تحول بنیادی آن ، اولویت بر پرورش دینی واخلاقی دانش آموزان بنا نهاده شده است که ما در این مسیر دست نیاز به طرف تمامی کسانی که میتوانند در اجرای برنامه های فرهنگی و پرورشی دانش آموزان موثر باشند دراز کرده ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت : باید تمامی بخشهای آموزشی و پرورشی ، شورای شهر ، فرهنگی شهرداری ، بخشهای اعتباری دولتی ، شورای برنامه ریزی استان و یا تمامی دلسوزان وعلاقمندان تربیت اخلاقی و دینی دانش آموزان دست به دست هم دهند و به مقابله با انحرافات ، آسیبهای اجتماعی و آسیب های اخلاقی و دینی بپردازند.
منبع : تیتر۱
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x