تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

لوایح حتما باید با امضای رئیس‌جمهور تقدیم مجلس شود/ دولت وضع آرامی را برای هدفمند کردن پیشنهاد داده است

  • کد خبر : 17056
  • 06 بهمن 1392 - 18:58
لوایح حتما باید با امضای رئیس‌جمهور تقدیم مجلس شود/ دولت وضع آرامی را برای هدفمند کردن پیشنهاد داده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نحوه ارسال تبصره هدفمندی ایراد وارد است گفت: چون رئیس‌جمهور در سفر بودند و برای بررسی سریع هدفمندی عجله بود این موضوع را حمل به صحت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی کمال مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه را برعهده داشت، گفت: به منظور بررسی تبصره هدفمند کردن یارانه‌ها جلسه علنی را تعطیل می‌کنیم تا کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های تخصصی این تبصره را بررسی کنند و کمیسیون‌های تخصصی نظرشان را به کمیسیون‌های تلفیق ارائه کنند تا این کمیسیون نیز نظر خودش را اعلام کند.

لاریجانی در ادامه به نکته‌ای اشاره کرد و گفت: برخی از دوستان ایراد می‌گیرند که این لایحه باید با امضای رئیس‌جمهور باشد و نحوه ارسال تبصره هدفمندی به شکل فعلی درست نیست.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: بله نظر نمایندگان درست است و نمایندگان دولت دقت کنند که لوایح باید با امضای رئیس‌جمهور باشد و این اشکال به تبصره هدفمندی وارد است اما ما حمل به صحت می‌کنیم چون رئیس‌‌جمهور در سفر بودند و برای بررسی سریع‌تر هدفمندی عجله بود.

وی تاکید کرد: ولی ایراد نمایندگان وارد است لوایح حتما باید با امضای رئیس‌جمهور ارسال شود.

رئیس مجلس در ادامه اظهار داشت: دولت وضع آرامی را برای هدفمند کردن یارانه‌ها پیشنهاد داده است و مسیری که هدفمندی با آرامش طی شود را درست می‌دانیم.۱

وی افزود: ردیف‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده مورد توجه قرار می‌گیرد.

لاریجانی خطاب به نمایندگان گفت: فورا پیشنهادهای خود را به کمیسیون تلفیق ارائه کنید تا از وقت نهایت استفاده را برده باشید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x