تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

اشتباه کنید به تمام پایگاه‌های نظامی‌تان شلیک خواهیم کرد

  • کد خبر : 16883
  • 06 بهمن 1392 - 7:16
اشتباه کنید به تمام پایگاه‌های نظامی‌تان شلیک خواهیم کرد

کوثری با تاکید بر اینکه در صورت حمله نظامی آمریکا به ایران، ایران به تمام‌ پایگاه‌‌های نظامی آمریکا شلیک خواهد کرد، گفت: در صورت حمله نظامی آمریکا به ایران، تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای منطقه تبدیل به قتلگاه نیروهای آمریکایی خواهد شد.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر کری درباره حمله نظامی به ایران، گفت: اوباما، خودش بهتر از همه می‌‌داند آمریکا در شرایطی نیست که به کشوری حمله نظامی کند.

وی تهدید ایران به حمله نظامی را یک بلوف سیاسی دانست و افزود: آمریکایی‌ها اگر عرضه نظامی داشتند بعد از سه سال جنگ در سوریه، موفق می‌شدند.

کوثری تصریح کرد: آمریکایی‌ها در سوریه شکست سنگینی از مردم و دولت سوریه خوردند و امروز این شکست آنها هراسان کرده‌ است؛ امریکایی‌ها که در سوریه، عراق و افغانستان شکست خورده چگونه می‌تواند در مقابل قدرت دفاعی ایران دوام بیاورد.

رئیس کمیته دفاعی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: اگر خطای از شما سر بزند و اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران کنید، تردید نداشته باشید که با تمام توان به منافع شما در منطقه شلیک خواهیم کرد.

وی گفت: در صورت حمله نظامی آمریکا به ایران، تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای منطقه تبدیل به قتلگاه نیروهای آمریکا خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x