تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ویلچری برای جاده های صعب العبور +عکس

  • کد خبر : 16823
  • 06 بهمن 1392 - 0:40
ویلچری برای جاده های صعب العبور +عکس

“در زیسل” یک ویلچر متفاوت برای آن دسته از معلولینی است که دوست دارند به سفرهای خارج شهری بروند و عاشق این هستند که لحظه ای را در بیابان یا روی برف ها حرکت کنند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، افرادی که از قدرت حرکت کردن محروم شده اند معمولا از وسیله های مختلفی مانند ویلچر استفاده می کنند. این وسیله از هر لحاظ قابلیت های مختلفی دارد و کمک به سزایی به معلولین می کند ولی نکته اساسی در مورد آن این است که هر جایی نمی توان از آن بهرمند شد.

“در زیسل” یک ویلچر متفاوت برای آن دسته از معلولینی است که دوست دارند به سفرهای خارج شهری بروند و عاشق این هستند که لحظه ای را در بیابان یا روی برف ها حرکت کنند بدون آنکه کسی مراقب آن ها باشد.

این ویلچر یک تانک تک نفره است زیرا با چرخ های از روی تانک الهام گرفته شده است و البته شباهت زیادی به خودروهای برفی نیز دارد از این رو توانایی برخورد با آب و هواهای متفاوت سخت را دارد و می توان از این وسیله بر روی برف، شن و گل استفاده کرد.

این ویلچر از دو موتور الکتریکی استفاده می کند و فردی که پشت آن نشسته است موظف می شود تا از یک جو استیک برای کنترل ویلچر استفاده کند. همچنین صندلی این ویلچر برای شرایط آب و هوایی سرد و گرم قابل تنظیم است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x