تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

نامه رئیس کمیسیون فرهنگی به ایوبی درباره فیلم‌های حامی فتنه در جشنواره فجر

  • کد خبر : 17075
  • 06 بهمن 1392 - 19:13
نامه رئیس کمیسیون فرهنگی به ایوبی درباره فیلم‌های حامی فتنه در جشنواره فجر

حجت‌الاسلام احمد سالک در نامه‌ای به حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی نسبت به حضور برخی فیلم‌های حامی فتنه در جشنواره فجر ابراز نگرانی کرد.

 

خبرگزاری فارس: نامه رئیس کمیسیون فرهنگی به ایوبی درباره فیلم‌های حامی فتنه در جشنواره فجر

به گزارش کمال مهر، احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه‌ای به حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی نسبت به حضور برخی از فیلم‌های حامی فتنه در جشنواره فجر ابراز نگرانی کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، درباره انگیزه ارسال این نامه گفت: اگر چه دست‌اندرکاران جشنواره برای عدم حضور برخی فیلم‌های حامی فتنه تلاش‌های فراوانی کرده‌اند، اما حضور برخی از این فیلم‌ها در جشنواره باعث نگرانی است.

وی افزود: نادیده گرفتن حق مردم و تحریف کردن تاریخ در حوزه‌ای که اتفاقاً باید روشنگر باشد و در جهت منافع کشور حرکت کند جای تعجب دارد و جشنواره انقلاب باید در این مورد حساس باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: توقع و مطالبه ما از دوستان ساخت آثاری موثر و روشنگر در این حوزه است نه اینکه ویترین سینمای انقلاب محل حضور آثاری باشد که علی مردم و منابع کشور تولید شده‌اند.

سالک تاکید کرد: مجلس درباره فتنه حساسیت دارد و اجازه نخواهد داد که برخی جریانات و یا برخی افراد ناآگاه با نادیده گرفتن حرکت مردم قرائت خارجی‌ها را از فتنه ۸۸ در جامعه نشر دهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x