تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

پول های چوبی باورنکردنی +عکس

  • کد خبر : 16681
  • 05 بهمن 1392 - 11:10
پول های چوبی باورنکردنی +عکس

“رندال روسنتال” هنرمند آمریکایی است که نتها با استفاده از چوب و کمک گرفتن از استعداد نقاشی خود مجسمه های عجیب و خارق العاده را می سازد.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر،  چوب وسیله ای است که می توان به کمک آن کارهای خارق العاده بسیاری انجام داد. تا به حال افراد بسیاری بوده اند که با استفاده از جوب هنرنمایی کرده اند اما هربار هنرمندان به دنبال آن هستند تا متفاوت ترین مجسمه های را درست کنند.

“رندال روسنتال” هنرمند آمریکایی است که این روزها مشغول انجام کارهای خارق العاده با چوب است. او مجسمه هایی را می سازد که شبیه به پول هستند و تا به حال بسیاری را به اشتباه انداخته است زیرا بسیار شبیه به پول های واقعی اند.

نقاشی و البته تراش کاری های ریز و دقیق این مرد باعث شده است تا بسیاری از او برای برگزاری یک نمایشگاه درخواست کنند. این هنرمند ۶۱ ساله می گوید تمامی مجسمه ها با استفاده از ذهن خلق می شود و هیچ پیش زمینه ای در مورد آن ها به صورت عکس وجود ندارد.

این مرد دلیل شروع کردن کار خود را روزی می داند که همراه با خانواده به کلیسا رفته و در آنجا یک انجیل چوبی را ورق زده است و از آن پس به سراغ کارهای چوبی رفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x