تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

اطلاع شهروندان از شمولیت توزیع “سبد کالا” از طریق پیامک و تلفن گویا

  • کد خبر : 16800
  • 05 بهمن 1392 - 18:23
اطلاع شهروندان از شمولیت توزیع “سبد کالا” از طریق پیامک و تلفن گویا

برای ارتباط مردم با سامانه سبد کالای حمایتی، کانال‌های ارتباطی جهت اطلاع‌رسانی و پاسخ به سئوالات و پیگیری مشکلات برقرار شده است.

به گزارش  کمال مهر، وزارت صنعت معدن و تجارت با معرفی مرکز تماس و شیوه‌های ارتباطی با طرح سبد کالای حمایتی اعلام کرد: برای ارتباط مردم با سامانه سبد کالای حمایتی، کانال‌های ارتباطی زیر جهت اطلاع‌رسانی و پاسخ به سئوالات و پیگیری مشکلات برقرار شده است:

از طریق مراجعه به اینترنت: وب‌سایت رسمی اطلاع‌رسانی سامانه به آدرس www.yaranehkala.ir جهت مشاهده آخرین اخبار مربوط به طرح و لیست فروشگاه‌های مجاز در دسترس است. از طریق این وب‌سایت، هر شهروند می‌تواند وضعیت شمول خود در طرح را پیگیری و موجودی سبد کالای خود را استعلام نماید.

از طریق تلفن گویای وزارت صنعت، معدن و تجارت: شهروندان محترم می‌توانند از طریق مرکز تماس وزارت صنعت، معدن و تجارت به شماره ۰۹۶۱۲ با مسئولین و کارشناسان طرح جهت دریافت پاسخ سئوالات خود تماس حاصل فرمایند.

از طریق شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت: در صورت بروز هرگونه اشکال در فرایند تراکنش، همانند روال قبل مردم می‌توانند با مرکز تماس شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت که روی رسید دستگاه کارت‌خوان درج شده است، پیگیری موارد به انجام رسانند.

از طریق تماس با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول: همچنین شهروندان محترم می‌توانند با تماس با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره #۷۹۹* و یا ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۷۹۹، با ارسال شماره کارت بانکی و کد ملی خود از وضعیت شمول خود در طرح اطلاع یافته و همچنین اطلاعات مربوط به موجودی سبد کالای خود را دریافت نمایند.

در این خصوص دقت شود که شماره کارت بانکی که واریز یارانه نقدی به آن صورت می‌پذیرد مد نظر است.

گفتنی است؛ نخستین سبد کالای حمایتی دولت شامل “برنج، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع نباتی و پنیر” طی روزهای آتی به جامعه هدف ۱۵میلیون نفری ارائه خواهد شد که بر این اساس، سرپرستان خانوار شامل کارمندان دولت اعم از قراردادی، پیمانی یا رسمی، کارگران، طلاب، خبرنگاران و دانشجویان متاهل و بازنشستگان از این سبد کالایی برخوردار خواهند شد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x